Marcus blev jo født da jeg var 33+3 og nåede aldrig at blive rigtig stor.
Jeg føler mig virkelig snyd for at have den der store mave, som bare er til besvær, men som jeg samtidig bare synes er så smuk.
Føler mig snyd for at opleve den der utålmodighed, men at nu vil man bare have ham ud.
Jeg føler mig snyd for at føde normalt, for at opleve veer og glæden over at NU er det nu.
I stedet for oplevede jeg PANIKKEN over at det var nu, sorgen over at skulle have kejsersnit,
Føler mig snydt for at opleve de første timer af mit barns liv.
Jeg føler mig snyd for at have den første tid hvor det er meningen at man bare skulle være FAR, MOR og BARN, og lære hinanden og kende.
I stedet skulle vi udvilke os som forældre, på en stue med andre, som havde været forældre en måneds tid, og med sygeplejersker og læger. tror der gik 14 dage før vi var HELT alene med Marcus.
Hvor er det svært at blive mor, når der hele tiden er nogle omkring en.
Jeg har fået den dejligste dreng som man kunne ønske sig. han sover godt om natten. er glad og vågen i løbet af dagen. kunne ikke ønske mig en dejligere dreng. men hvor har rejsen været hård. og hvor føler jeg mig snydt for mange ting.
Ville egentlig ikke rigtig noget med dette indlæg, havde bare brug for at sætte ord på alle de dumme følelser inde i mit hovede.
Tak fordi du læste med
Anmeld