iiiih! alle I ano'er!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

oo

Skouboe skriver:

vi fik også hvidløgsmarinerede mørbradbøffer og nye danske kartofler til aften, så jeg ÅD (så meget som man nu kan, når mavesækken ikke har så meget plads...)

tell me about it! vi fik en vaffelis på havnen...to kugler...jeg måtte opgive da jeg nåede til 2. kugle  og Søren gik derfra med et kæmpe smil og lignede en der havde stukket hele fjæset ned i gufskålen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

tell me about it! vi fik en vaffelis på havnen...to kugler...jeg måtte opgive da jeg nåede til 2. kugle  og Søren gik derfra med et kæmpe smil og lignede en der havde stukket hele fjæset ned i gufskålen!!

Det er en af de mindre charmerende ting ved at være meget gravid... man er altid enten totalt proppet, eller sulten fordi man alligevel ikke har plads til så meget i maven..

Og når man så en sjælden gang VIRKELIG propper sig, beslutter ens afkom sig for at give mavesækken et par solide karatehug lige præcist DEN dag... og i bedste fald får man det rigtigt skidt.. i værste fald kommer det op igen...

Anmeld

21. juni 2010

oo

Skouboe skriver:

Det er en af de mindre charmerende ting ved at være meget gravid... man er altid enten totalt proppet, eller sulten fordi man alligevel ikke har plads til så meget i maven..

Og når man så en sjælden gang VIRKELIG propper sig, beslutter ens afkom sig for at give mavesækken et par solide karatehug lige præcist DEN dag... og i bedste fald får man det rigtigt skidt.. i værste fald kommer det op igen...

jep, det beskriver det temmelig godt!

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

Som lovet... fotografisk bevis... jeg beklager strækmærkerne.. dem startede Freja i sin tid og lige som de var ved at blive mindre tydelige, kom lillesøster...

Sommerhåret er lidt klasket - jeg har haft et sygt barn hele dagen og er ikke nået i bad... 

Waow Pernille.... Du ER jo virkelig gravid   .....Du ser skøn ud !! 

Anmeld

21. juni 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Waow Pernille.... Du ER jo virkelig gravid   .....Du ser skøn ud !! 

Tak tak - jeg føler mig også rigtigt meget gravid efterhånden.. jeg er i 34+0 i morgen hvis jeg ikke husker helt forkert...

Anmeld

22. juni 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Og så er der andre, såsom Vinker, der ikke har lagt skjul på, at de nu er igang med "projekt lillesøster/bror"     - Spændende!   

Ja jeg kan bare ikke holde min mund - men I herinde er tilgengæld også de eneste der ved noget. Skønt at ha nogen at dele det med!

Anmeld

22. juni 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

aj, jeg er helt flov over det er gået min næse forbi!! Vinker a.k.a. Sherlock Holmes plejer jo at være den der opklarer ano'er for mig og så har hun selv en "hemmelighed"

Undskyyyyyld at jeg ikke havde sagt noget, men listede det bare ud inde i et andet indlæg (den der hedder "jeg tror") men nu kan den hurtige-Trine også være med hihi.

Anmeld

22. juni 2010

Vinker

Ranarupta skriver:

Viiiildt! Det har jeg heller ikke fanget!! 

Ihh, hvor spændende!!

Anmeld

22. juni 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Okay, det er også gået hen over mit hovede, ups jeg har mega ammehjerne for tiden...

hihi jeg kom også til at liste det ud inde i indlæget "jeg tror"

Anmeld

22. juni 2010

Vinker

Skouboe skriver:

Som lovet... fotografisk bevis... jeg beklager strækmærkerne.. dem startede Freja i sin tid og lige som de var ved at blive mindre tydelige, kom lillesøster...

Sommerhåret er lidt klasket - jeg har haft et sygt barn hele dagen og er ikke nået i bad... 

Gravid? DIG???? aaarrrhh nu må du lige holde dig til sandheden hohohooooo

Du ser super godt ud Pernille, men ser også ud til at maven er ved at være godt tung!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.