Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg kan jo for djævelen ikke regne ud hvem I er
kan I så komme ud af skabet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan heller ikke...Piiiiv...
der er gået ammehjerne i os to lige når jeg tror at Jæsjæs, dén der har jeg gættet, så skriver den person jeg troede det var, et svar til indlægget
Det er snart bare at udelukke sig selv, og alle dem som er (ikke-anonymt) gravide eller LIGE har født (med en enkelt undtagelse) ....så er det stort set dém der er tilbage - ikk Hehe.
På grund af Trines uimodståelige pres bryder jeg sammen og tilstår..
JEG ER GRAVID!!!
Jeg er IKKE ano......
jeg er heller ikke ano
Skouboe skriver: På grund af Trines uimodståelige pres bryder jeg sammen og tilstår.. JEG ER GRAVID!!!
Guuuud er Du gravid???? Det har du ellers skjult godt - Vi vil se et synligt bevis
Vinker skriver: Guuuud er Du gravid???? Det har du ellers skjult godt - Vi vil se et synligt bevis
Så skidt da.. jeg lokker manden til et nyt mavebillede.. så må jeg se o ikke der kan blive plads til et billede af mit nye fantastiske sommerhår også...
Skouboe skriver: Så skidt da.. jeg lokker manden til et nyt mavebillede.. så må jeg se o ikke der kan blive plads til et billede af mit nye fantastiske sommerhår også...
jaaaah glæder jeg mig MEGET til at se!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128