iiiih! alle I ano'er!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

anna-jonas

Tjaaaa................der alte frau, er det ikke. Hun er jo allerede beriget med 3 unger, og er desuden steriliseret (som en gammel hunkat).

Men tror nu nok, at jeg har styr på alle ano'erne.............også den forelskede. wup.....wup!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Vingummien

Og her sidder jeg og er total blank på alle annoer på nær en. Har vist været meget væk

Anmeld

21. juni 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

WHAT?! er Vinker igang med projekt barn nr 2???? den er alligevel faret direkte henover hovedet på mig

Okay, det er også gået hen over mit hovede, ups jeg har mega ammehjerne for tiden...

Anmeld

21. juni 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Tjaaaa................der alte frau, er det ikke. Hun er jo allerede beriget med 3 unger, og er desuden steriliseret (som en gammel hunkat).

Men tror nu nok, at jeg har styr på alle ano'erne.............også den forelskede. wup.....wup!!

aj! den forelskede havde jeg helt glemt dvs der er 5 ano'er på spil!! TØSER - det er bare IKKE i orden med hemmeligheder!!!

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

Jeg ved også godt, hvem den forelskede er (....tror jeg da nok!!)

Anmeld

21. juni 2010

Skouboe

Som lovet... fotografisk bevis... jeg beklager strækmærkerne.. dem startede Freja i sin tid og lige som de var ved at blive mindre tydelige, kom lillesøster...

Sommerhåret er lidt klasket - jeg har haft et sygt barn hele dagen og er ikke nået i bad... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2010

oo

Skouboe skriver:

Som lovet... fotografisk bevis... jeg beklager strækmærkerne.. dem startede Freja i sin tid og lige som de var ved at blive mindre tydelige, kom lillesøster...

Sommerhåret er lidt klasket - jeg har haft et sygt barn hele dagen og er ikke nået i bad... 

jeg er overhovedet ikke overbevist, Pernille, du ligner en der bare har fået for meget aftensmad

spøg til side, du er flot! strækmærker og pallehår og hele baduljen, bare det at du kan overleve en dag med sygt barn og stor mave og stadig være i stand til at smile - omend kun halvt - på billeder er en bedrift i sig selv

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

Skouboe skriver:

Du har noget der ved øret? er det mon en bøjle?

Du ser dejlig gravid ud, og det var da et klassebevis på, at der ér en lille trold på vej!

Anmeld

21. juni 2010

Skouboe

kitty skriver:

Du har noget der ved øret? er det mon en bøjle?

Du ser dejlig gravid ud, og det var da et klassebevis på, at der ér en lille trold på vej!

Det er taget samme sted som jeg fotograferer til shoppen, så det er en babybøjle

Anmeld

21. juni 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

jeg er overhovedet ikke overbevist, Pernille, du ligner en der bare har fået for meget aftensmad

spøg til side, du er flot! strækmærker og pallehår og hele baduljen, bare det at du kan overleve en dag med sygt barn og stor mave og stadig være i stand til at smile - omend kun halvt - på billeder er en bedrift i sig selv

vi fik også hvidløgsmarinerede mørbradbøffer og nye danske kartofler til aften, så jeg ÅD (så meget som man nu kan, når mavesækken ikke har så meget plads...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.