iiiih! alle I ano'er!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Dictes mor

Jeg vil også vide det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Dictes mor

JustAnotherName skriver:

Jeg har gættet hvem ano er, som er gravid uden bevidst at ville være det.
Og jeg ved også hvem ano er, som nu er klar til at gå igang med projektet.

Men jeg ved ikke hvem det er der er ano nu, og gravid.
Jeg kan snart heller ikke finde rundt i det mere.... Synes der er så mange rugende mødre rundt omkring, og så mange skrukke kvinder alle vegne.

Jeg er IKKE gravid. Så det var én mindre at spekulere på blandt de "eventuelt protentielle" mistænkte der måtte være ...hehe.

Hvor mange ano'er er der egentlig?

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

Hvor mange ano'er er der egentlig?

Der er én mere, der er KLAR TIL "PROJEKT BABY", end dén som jeg ved hvem er. Altså 2 af dém, som er ano.

Og så har jeg ikke styr på, hvor mange der ER gravide, som er ano.
Men TROR det i øjeblikket er to styks også....

Den ene tror jeg godt jeg ved hvem er (som ikke er gravid med vilje), og den anden ved jeg ikke hvem er .....nu hvor Sarah jo ER sprunget ud af ano-skabet   - Jeg har dog et meget usikkert GÆT, men er slet ikke sikker på det.

Jeg har ikke helt overblikket over, hvor mange der egentligt er, som er anonyme .....Jeg tror lige nu, at det er 4 stykker i det hele..

Og så er der andre, såsom Vinker, der ikke har lagt skjul på, at de nu er igang med "projekt lillesøster/bror"     - Spændende!   

Og Chatarina, Trine/ Thjul, Julie/ Jules, Mette/ Msax, Pernille/ Skouboe og Sarahb som er gravide ...uden noget anonymitet.

Anmeld

21. juni 2010

oo

JustAnotherName skriver:

Der er én mere, der er KLAR TIL "PROJEKT BABY", end dén som jeg ved hvem er. Altså 2 af dém, som er ano.

Og så har jeg ikke styr på, hvor mange der ER gravide, som er ano.
Men TROR det i øjeblikket er to styks også....

Den ene tror jeg godt jeg ved hvem er (som ikke er gravid med vilje), og den anden ved jeg ikke hvem er .....nu hvor Sarah jo ER sprunget ud af ano-skabet   - Jeg har dog et meget usikkert GÆT, men er slet ikke sikker på det.

Jeg har ikke helt overblikket over, hvor mange der egentligt er, som er anonyme .....Jeg tror lige nu, at det er 4 stykker i det hele..

Og så er der andre, såsom Vinker, der ikke har lagt skjul på, at de nu er igang med "projekt lillesøster/bror"     - Spændende!   

Og Chatarina, Trine/ Thjul, Julie/ Jules, Mette/ Msax, Pernille/ Skouboe og Sarahb som er gravide ...uden noget anonymitet.

WHAT?! er Vinker igang med projekt barn nr 2???? den er alligevel faret direkte henover hovedet på mig

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

WHAT?! er Vinker igang med projekt barn nr 2???? den er alligevel faret direkte henover hovedet på mig

FØLG NU MED, TRIIIINE !!!!    

Anmeld

21. juni 2010

Ranarupta

Tjuhl skriver:

Viiiildt! Det har jeg heller ikke fanget!! 

Ihh, hvor spændende!!

Anmeld

21. juni 2010

Ida.

Ranarupta skriver:

Viiiildt! Det har jeg heller ikke fanget!! 

Ihh, hvor spændende!!

Det er også fordi hun har været så snedig at bekendtgøre det i en af ano'ernes tråde

Jeg føler mig i øvrigt ret sikker på at have gættet alle ano'er vi kan jo begynde at pb'e bud rundt

Anmeld

21. juni 2010

oo

JustAnotherName skriver:

FØLG NU MED, TRIIIINE !!!!    

aj, jeg er helt flov over det er gået min næse forbi!! Vinker a.k.a. Sherlock Holmes plejer jo at være den der opklarer ano'er for mig og så har hun selv en "hemmelighed"

Anmeld

21. juni 2010

grinbidderen

det er heller ikke mig som er gravid... DESVÆRRE

Anmeld

21. juni 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Det er også fordi hun har været så snedig at bekendtgøre det i en af ano'ernes tråde

Jeg føler mig i øvrigt ret sikker på at have gættet alle ano'er vi kan jo begynde at pb'e bud rundt

Fed ide for jeg er også HELT blank!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.