hvad er der sket??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

L-Mortil3

kitty skriver:

Jeg har nydt ferien, det var virkelig tiltrængt. Men jeg har savnet at være herinde, også selvom jeg slet ikke ville have kunne overskue det! Men nu håber jeg alt er godt igen!

Det er jo snart sommer!

Der er jo det Det KAN jo kun blive godt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Velkommen tilbage - du har i den grad været savnet selvom jeg også har dig på FB...

Håber i har haft en fantastisk ferie og "pause"...

Her er der ikke noget nyt på babyfronten, hverken godt (2 streger) eller dårligt (mens) - så indtil videre er det vel godt nok. Jeg regner med at teste på torsdag, og har høje forventninger om en øko-baby.

Og så er jeg lige præcis i dag blevet finansøkonom - held og lykke til dig med eksamenerne...

Dejligt du er tilbage...

KNUS

Jeg håber også SÅ meget på en øko baby til Jer, lige NU!! Jeg har tænkt på det flere gange, mens vi har været afsted.. Ih, tænk nu hvis det sker. Det ville være fantastisk!!

OG TILLYKKE MED UDDANNELSEN SØDE!! Fed følelse, ikke? Jeg glæder mig til det bliver min tur næste sommer!

Håber du har det dejligt. Glæder mig til noget mere snak, nu hvor jeg er vendt tilbage!

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Du har i hvert fald været savnet! Godt at have dig tilbage igen.

Håber I har haft en rigtig god ferie!

Vi har haft en RIGTIG god ferie, selvom der har været meget arbejde og ikke særlig godt vejr. Men vi har været sammen, og har haft kærestetid, og dét har været det vigtigste

Nu er det eksamenstid. Kan du huske, hvordan det gik sidst?? Det må jeg lige prøve at undgå denne gang

Stort knus til dig! Du har også været savnet!

Anmeld

21. juni 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

aj! sådan noget må man da ikke gå stille med!! TILLYKKE

og huhej, jeg havde ikk opfattet det var så snart du kunne teste jeg krydser så sindssygt meget fingre for dobbeltstreger hos jer

Nej, men det er bare lidt uvirkeligt og så skal jeg jo læse videre, så føler mig ikke helt færdig... plus de 2 prøver de næste dage selvfølgelig...

Men mange tak...det er nu dejligt det blev overstået, og så med et 7 tal, til trods for dramaet midt i det hele, så er faktisk rigtig lettet...

Nej, det er jo også kun et gæt, så nu må vi se hvad den siger... men der er ikke nogen mens endnu, men heller ingen graviditets tegn (ikke nogen der ikke lige så godt kunne være psyken)

Det er simpelthen en dejlig tid i øjeblikket, alle bliver færdig med deres uddannelser og så synes jeg det virker til der er travlt på fødegangene i øjeblikket.

Anmeld

21. juni 2010

VNB

kitty skriver:

Hej søde!

Du kan tro det har givet lidt luft, og det var virkelig tiltrængt. Jeg er desværre periodevis mester i at køre mig selv i sænk... Men NU er jeg klar til at være tilbage, selvom jeg har forsømt jer lidt i det sidste.. Sådan må det bare være.. Vi har bare en masse vi skal indhente!

Håber du blev godt færdig med opgaven, og er da slet ikke misundelig over, at den allerede skal afleveres nu!! Så har du jo ferie, din bavian

Var til vejledning idag, og gik ikke helt som planlagt nå, men jeg ændrer da bare fokus i en ruff, det skal hun da ikke tænke på Godt jeg kun havde skrevet 2500 anslag!

Håber du og baby har det godt. Kan se at maven vokser. Slet heller ikke misundelig på den front heller Du ved, hvad jeg mener!

KNUS!!

ved skam godt hvad du mener - men tænk på at du jo har det hele til gode endnu, både aflevering og mavse!  alt har sin tid og du blir da ingen undtagelse!  men 1000 tak for de søde ord!

ææææj træls at du skulle ændre fokus... hader når det sker  men godt at det var så tidligt ja! nogle i min klasse har med vilje valgt at ligge deres eneste vejledning idag  modigt må man sige HVIS nu de er helt forkert på den... jeg skal godt nok hurtigst muligt have "godkendt" det.

er helt færdig nu  mangler bare at kæreste skal læse den igennem når han kommer hjem. Men men men jeg kan skam desværrre ikke juble over sommerferie endnu... vi skal op til en mundtlig i næste uge hvor vi skal forsvare denne opgave for lærer og censor.... og SÅ har vi ferie! en så er det også tiltrængt!

2 mdr´s sommerferie, 3 mdr´s praktik på skadestuen og SÅ 12 mdr´s barsel!!!! ikk dårligt!

fortæl fortæl hvad du ellers har oplevet at spændende ting i tiden mens du var væk? og så skal du ikke have det skidt over at have kørt dig selv i sænk et par gange.... det sker vist for ALLE engang imellem

Anmeld

21. juni 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg håber også SÅ meget på en øko baby til Jer, lige NU!! Jeg har tænkt på det flere gange, mens vi har været afsted.. Ih, tænk nu hvis det sker. Det ville være fantastisk!!

OG TILLYKKE MED UDDANNELSEN SØDE!! Fed følelse, ikke? Jeg glæder mig til det bliver min tur næste sommer!

Håber du har det dejligt. Glæder mig til noget mere snak, nu hvor jeg er vendt tilbage!

1000 tak - jeg er bange for jeg bliver rigtig ked af det hvis der kun er en streg, for forventningerne er virkelig på sidst højeste - og er allerede begyndt at frygte mens, så render på toilettet i tide og utide

Ved ikke om jeg kan vente til torsdag, men tænker det er smart, for så er prøverne overstået...

Jo, men det er slet ikke virkeligt for mig endnu, men måske også fordi jeg ikke føler mig rigtig færdig (tager jo 1 1/2 år mere)...

Men tror når vi har dimission på fredag at så kommer det...

Naiij, så får vi Danmarks sødeste sygeplejerske i kitlen næste år - stemmer for du skal være på reumatologisk afd. i Odense...

Det gør jeg også - du har helt sikkert været savnet...men håber en tur på Øerne har gjort godt...

Anmeld

21. juni 2010

businesstigger

kitty skriver:

Vi har haft en RIGTIG god ferie, selvom der har været meget arbejde og ikke særlig godt vejr. Men vi har været sammen, og har haft kærestetid, og dét har været det vigtigste

Nu er det eksamenstid. Kan du huske, hvordan det gik sidst?? Det må jeg lige prøve at undgå denne gang

Stort knus til dig! Du har også været savnet!

Hvordan gik KÆMPE festen? Kom der virkelig de 200 mennesker?

Godt at det har været en god ferie med kærestetid. Det er jo det vigtigste!

Håber du er klar til denne runde eksamen. Var du ikke i gang med at låne bøger og noget inden ferien så du var klar? Eller blev det på tænke planet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.