hvad er der sket??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
CarinaSD skriver:

årrrh dem har jeg luret på her i weekenden.. de er jo for lækre .. joo det tror jeg skam godt han kunne .. men tror han er bange for at komme til at snakke sjællansk

ok, og nu er jeg vidst blevet overtræt... det hedder jo Pilehøj

Daniel frygter også at tillægge sig sjællands accent Men mon ikke familie og venner nok skal få banket det ud af ham så snart vi er herovre på visit!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

CarinaSB

Caroline86 skriver:

ok, og nu er jeg vidst blevet overtræt... det hedder jo Pilehøj

Daniel frygter også at tillægge sig sjællands accent Men mon ikke familie og venner nok skal få banket det ud af ham så snart vi er herovre på visit!?

Hehe .. jo det kunne der da være mulighed for ..

Anmeld

21. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Velkommen tilbage skønne Kitty. Intet nyt herfra desværre...

Dejligt at se dig igen!!

Anmeld

21. juni 2010

Valle81

kitty skriver:

Så er jeg tilbage efter en pause og en rejse.. Og jeg har jo helt tabt tråden med, hvad der er sket herinde... Så ud med det, er der noget jeg bare MÅ vide? Hvem har født, hvem har fået 2 streger, og al mulig anden god baby.dk snak ??

Vi har været på en uges ferie og før det var jeg lidt stresset/udkørt over behandling, så jeg har taget en pause, så at sige... Derfor har jeg været lidt stille den seneste tid, Men det er det er jo godt egoistisk at tænke I har savnet mig hihi

Håber I har det dejligt allesammen. Jeg føler jeg er ved at være ovenpå igen, trods de næste 12 dage yder på eksamensopgave

Hejsa:0)

Velkommen tilbage:0)

Her er lidt nyt under solen:0)

Jeg skal giftes:0) Til Maj næste år - det store hvide bryllup - mindre kan ikke gøre det bestemte manden - selvom mor her var helt afklaret med et smuttur på rådhuset:0)

Anmeld

21. juni 2010

L-Mortil3

Velkommen tilbage skønne Kitty, bestemt har du været savnet

Håber du har haft et dejligt afbræk fra baby og nydt ferien i ro og mag

Ja puha, der er jo faktisk mange der har født, de må lige melde sig selv

Anmeld

21. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Så er jeg tilbage efter en pause og en rejse.. Og jeg har jo helt tabt tråden med, hvad der er sket herinde... Så ud med det, er der noget jeg bare MÅ vide? Hvem har født, hvem har fået 2 streger, og al mulig anden god baby.dk snak ??

Vi har været på en uges ferie og før det var jeg lidt stresset/udkørt over behandling, så jeg har taget en pause, så at sige... Derfor har jeg været lidt stille den seneste tid, Men det er det er jo godt egoistisk at tænke I har savnet mig hihi

Håber I har det dejligt allesammen. Jeg føler jeg er ved at være ovenpå igen, trods de næste 12 dage yder på eksamensopgave

JEG HAR SAVNET DIG!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

21. juni 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Velkommen tilbage:0)

Her er lidt nyt under solen:0)

Jeg skal giftes:0) Til Maj næste år - det store hvide bryllup - mindre kan ikke gøre det bestemte manden - selvom mor her var helt afklaret med et smuttur på rådhuset:0)

YIIIIIIIIHAAAAAAA!!!!!!! :-)

Anmeld

21. juni 2010

NoName

kitty skriver:

Velkommen tilbage, håber ferien har været go...

Her er der ikke sket så meget.... Jeg går bare og venter og venter...

Held og lykke med opgaven fingre for dig...

Knus Majken

Anmeld

21. juni 2010

VNB

Velkommen tilbage!

Håber det har givet nyt luft, mod og energi at få l en pause og en skøn ferie lidt væk fra alt baby snakken

Held og lykke med opgaven! sidder jo og skriver selv samme af slagsen, og mangler nu heldgivis kun min konklusion. skal aflevere imorgen kl 12  

Er sikker på at vi begge klarer den til UG! sådan nogle unge kloge sygepleje studerende som os

dejligt at du er tilbage!

Anmeld

21. juni 2010

MM1987

Velkommen tilbage - du har i den grad været savnet selvom jeg også har dig på FB...

Håber i har haft en fantastisk ferie og "pause"...

Her er der ikke noget nyt på babyfronten, hverken godt (2 streger) eller dårligt (mens) - så indtil videre er det vel godt nok. Jeg regner med at teste på torsdag, og har høje forventninger om en øko-baby.

Og så er jeg lige præcis i dag blevet finansøkonom - held og lykke til dig med eksamenerne...

Dejligt du er tilbage...

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.