Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er jeg tilbage efter en pause og en rejse.. Og jeg har jo helt tabt tråden med, hvad der er sket herinde... Så ud med det, er der noget jeg bare MÅ vide? Hvem har født, hvem har fået 2 streger, og al mulig anden god baby.dk snak ??
Vi har været på en uges ferie og før det var jeg lidt stresset/udkørt over behandling, så jeg har taget en pause, så at sige... Derfor har jeg været lidt stille den seneste tid, Men det er det er jo godt egoistisk at tænke I har savnet mig hihi
Håber I har det dejligt allesammen. Jeg føler jeg er ved at være ovenpå igen, trods de næste 12 dage yder på eksamensopgave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Så er jeg tilbage efter en pause og en rejse.. Og jeg har jo helt tabt tråden med, hvad der er sket herinde... Så ud med det, er der noget jeg bare MÅ vide? Hvem har født, hvem har fået 2 streger, og al mulig anden god baby.dk snak ?? Vi har været på en uges ferie og før det var jeg lidt stresset/udkørt over behandling, så jeg har taget en pause, så at sige... Derfor har jeg været lidt stille den seneste tid, Men det er det er jo godt egoistisk at tænke I har savnet mig hihi Håber I har det dejligt allesammen. Jeg føler jeg er ved at være ovenpå igen, trods de næste 12 dage yder på eksamensopgave
Dejligt at se dig igen og håber du har det godt...
Man er vel altid savnet er man ikke???
Velkommen tilbage...
Majbritt
Hurraaaaa!!! Vores Kitty - velkommen tilbage
jeg havde faktisk undret mig over hvor du mon var henne!?
DÈEEEEER
Jamen jeg har hverken født elelr fået 2 streger, så det er jo meget godt Til gengæld kan jeg ikke huske om du smuttede før jeg offentliggjorde at vi har fået et dejligt rækkehus i Nivå og derfor rykker vores lille familie til den anden ende af landet i løbet af juli!? Daniel er kommet ind på sin udd. så det er bare super dejligt!
Og Laura er begyndt at gå... ej, det er pjat men hun forsøger faktisk at kravle Hun fyldte i øvrigt 4 mdr. i fredags og skal smage grød for første gang på onsdag
Håber du havde en god ferie og er mega klar til eksamenopgave!?
Knus Caroline
Caroline86 skriver: jeg havde faktisk undret mig over hvor du mon var henne!? DÈEEEEER Jamen jeg har hverken født elelr fået 2 streger, så det er jo meget godt Til gengæld kan jeg ikke huske om du smuttede før jeg offentliggjorde at vi har fået et dejligt rækkehus i Nivå og derfor rykker vores lille familie til den anden ende af landet i løbet af juli!? Daniel er kommet ind på sin udd. så det er bare super dejligt! Og Laura er begyndt at gå... ej, det er pjat men hun forsøger faktisk at kravle Hun fyldte i øvrigt 4 mdr. i fredags og skal smage grød for første gang på onsdag Håber du havde en god ferie og er mega klar til eksamenopgave!? Knus Caroline
er det nivå du skal flytte til der kommer jeg fra det er en super dejlig by .. og vil gerne tilbage .. det vil manden dog ikk
CarinaSD skriver: er det nivå du skal flytte til der kommer jeg fra det er en super dejlig by .. og vil gerne tilbage .. det vil manden dog ikk
Jeps.. det er bare skønt! Og dejligt tæt på mor og far (de bor stadig i Rungsted)...
Hvorfor vil han ikke til Nivå?
Jamen Kitty ALLE har født - på nær mig
Sådan føles det.
Godt du er tilbage Håber, du har fået ladet batterierne op og er ved godt mod - og ferien var god. Det må du da lige fortællle lidt om.
Caroline86 skriver: Jeps.. det er bare skønt! Og dejligt tæt på mor og far (de bor stadig i Rungsted)... Hvorfor vil han ikke til Nivå?
jamen han har firma her i jylland .. så det vil han ikk flytte .. men håber da en dag jeg får ham med
CarinaSD skriver: jamen han har firma her i jylland .. så det vil han ikk flytte .. men håber da en dag jeg får ham med
øv.. kan han ikke lave det samme på Sjælland?
Vi har fået rækkehus i pilevænget. De nybyggede, ret høje huse de har lavet Et af dem med kig ud over Øresund
Caroline86 skriver: øv.. kan han ikke lave det samme på Sjælland? Vi har fået rækkehus i pilevænget. De nybyggede, ret høje huse de har lavet Et af dem med kig ud over Øresund
årrrh dem har jeg luret på her i weekenden.. de er jo for lækre .. joo det tror jeg skam godt han kunne .. men tror han er bange for at komme til at snakke sjællansk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128