hvad er der sket??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

businesstigger

Du har i hvert fald været savnet! Godt at have dig tilbage igen.

Håber I har haft en rigtig god ferie!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

oo

Mia Maia skriver:

Velkommen tilbage - du har i den grad været savnet selvom jeg også har dig på FB...

Håber i har haft en fantastisk ferie og "pause"...

Her er der ikke noget nyt på babyfronten, hverken godt (2 streger) eller dårligt (mens) - så indtil videre er det vel godt nok. Jeg regner med at teste på torsdag, og har høje forventninger om en øko-baby.

Og så er jeg lige præcis i dag blevet finansøkonom - held og lykke til dig med eksamenerne...

Dejligt du er tilbage...

KNUS

aj! sådan noget må man da ikke gå stille med!! TILLYKKE

og huhej, jeg havde ikk opfattet det var så snart du kunne teste jeg krydser så sindssygt meget fingre for dobbeltstreger hos jer

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

Caroline86 skriver:

jeg havde faktisk undret mig over hvor du mon var henne!?

DÈEEEEER

Jamen jeg har hverken født elelr fået 2 streger, så det er jo meget godt Til gengæld kan jeg ikke huske om du smuttede før jeg offentliggjorde at vi har fået et dejligt rækkehus i Nivå og derfor rykker vores lille familie til den anden ende af landet i løbet af juli!? Daniel er kommet ind på sin udd. så det er bare super dejligt!

Og Laura er begyndt at gå... ej, det er pjat men hun forsøger faktisk at kravle Hun fyldte i øvrigt 4 mdr. i fredags og skal smage grød for første gang på onsdag

Håber du havde en god ferie og er mega klar til eksamenopgave!?

Knus Caroline

Hvor er det dejligt at I har fået hus, også selvom det er langt derfra hvor I er nu. Men det er jo meningen Jeg håber flytningen kommer til at gå godt!

Jeg tænkte: Laura? GÅ?! næh nej, den passer vist ikke Men godt forsøgt!

Er ikke mega klar til eksamensopgave, men det må jeg jo blive, ikk'

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

KaMa skriver:

Jamen Kitty ALLE har født - på nær mig

Sådan føles det.

Godt du er tilbage  Håber, du har fået ladet batterierne op og er ved godt mod - og ferien var god. Det må du da lige fortællle lidt om.

Godt du ikke har født endnu. Skulle du ikke gerne vente et par uger eller 5? Selvom tiden nok begynder at trække tænder ud, sådan er det jo. Det kan kun gå for langsomt

Ferien? hmm.. Nok nærmere arbejdslejr. Har været hos svigerforældrene på Færøerne, og der var meget der skulle laves. MEN det var en god tur, og vi fik lidt mere kærestetid til hinanden, hvilket vi trængte til, så alt er godt

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Velkommen tilbage skønne Kitty. Intet nyt herfra desværre...

Dejligt at se dig igen!!

Også dejligt at se dig Bare ikke så fedt, at der ikke er sket noget mirakel endnu. Det må vi altså snart se at få lavet om på, ikk'? Vi holder ud og holder sammen!

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Velkommen tilbage:0)

Her er lidt nyt under solen:0)

Jeg skal giftes:0) Til Maj næste år - det store hvide bryllup - mindre kan ikke gøre det bestemte manden - selvom mor her var helt afklaret med et smuttur på rådhuset:0)

IIIHHHH!! TILLYKKE!!

Dét var da en dejlig nyhed at komme hjem til!

Den kærlighed altså.... *suk*

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

Line&Liam skriver:

Velkommen tilbage skønne Kitty, bestemt har du været savnet

Håber du har haft et dejligt afbræk fra baby og nydt ferien i ro og mag

Ja puha, der er jo faktisk mange der har født, de må lige melde sig selv

Jeg har nydt ferien, det var virkelig tiltrængt. Men jeg har savnet at være herinde, også selvom jeg slet ikke ville have kunne overskue det! Men nu håber jeg alt er godt igen!

Det er jo snart sommer!

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

JEG HAR SAVNET DIG!!!!!!!!!!!!! 

I lige måde, min ven!

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

noname skriver:

Velkommen tilbage, håber ferien har været go...

Her er der ikke sket så meget.... Jeg går bare og venter og venter...

Held og lykke med opgaven fingre for dig...

Knus Majken

Tak for de krydsede fingre

Nu har du ikke så mange uger igen. Men det er nok de længste af dem, ikke?

Vi har haft en dejlig ferie, og nu prøver jeg at skynde mig lidt med opgaven, så det ikke bliver i sidste øjeblik.. Men det må blive fra i morgen, idag er jeg træt

knus

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

VNB skriver:

Velkommen tilbage!

Håber det har givet nyt luft, mod og energi at få l en pause og en skøn ferie lidt væk fra alt baby snakken

Held og lykke med opgaven! sidder jo og skriver selv samme af slagsen, og mangler nu heldgivis kun min konklusion. skal aflevere imorgen kl 12  

Er sikker på at vi begge klarer den til UG! sådan nogle unge kloge sygepleje studerende som os

dejligt at du er tilbage!

Hej søde!

Du kan tro det har givet lidt luft, og det var virkelig tiltrængt. Jeg er desværre periodevis mester i at køre mig selv i sænk... Men NU er jeg klar til at være tilbage, selvom jeg har forsømt jer lidt i det sidste.. Sådan må det bare være.. Vi har bare en masse vi skal indhente!

Håber du blev godt færdig med opgaven, og er da slet ikke misundelig over, at den allerede skal afleveres nu!! Så har du jo ferie, din bavian

Var til vejledning idag, og gik ikke helt som planlagt nå, men jeg ændrer da bare fokus i en ruff, det skal hun da ikke tænke på Godt jeg kun havde skrevet 2500 anslag!

Håber du og baby har det godt. Kan se at maven vokser. Slet heller ikke misundelig på den front heller Du ved, hvad jeg mener!

KNUS!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.