Strømpefødder udenfor - efterfølgende ind igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Svei

Mathildesmor skriver:

Jeg har én, og nummer 2 er på vej i den kommende uge (forhåbentligt). Men jeg synes ikke det har noget at sige - jeg vil jo altid have det på denne måde, uanset om jeg har et, to eller tre børn.

I øvrigt lever vi også herhjemme - også på trods af at jeg er lidt hys med sko indenfor

Tja...måske det ændre sig med store unger, måske du stadig synes det er vigtigt...jeg ved jeg ikke vil bruge min energi på noget så ligegyldigt... det er mit liv for kort til, men jeg er jo også en del ældre end dig, så jeg har kortere tid tilbage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Line&Liam skriver:

Herhjemme sidestilles det også med at have fodtøj på inden for.

I øvrigt må der slet ikke gåes i bare fødder herhjemme, medmindre det er de 3 skridt ud af badet, jeg kan ikke HA bare fødder, så det er strømpefødder, eller hop på tungen herhjemme

Hahahahaha!!! Ej, Line du er sgu da værre end mig

Pyyyyhhh det hjalp da lidt på den dårlige samvittighed, at der fndes andre mennesker, som har det ligesom mig - eller værre (kald det hvad du vil), haha 

Det havde jeg faktisk aldrig troet om dig.... Hmm... Sig mig, hvad gør I så når I skal i seng? Må Morten så først tage strømperne af når han sidder på sengekanten? Hahaha

Anmeld

20. juni 2010

Line&Liam skriver:

Nix for jeg bad dig beholde skoene på Og du adlød så pænt - eller også troede du at det var af hensyn til dig hehe... Folk bliver tit glade når man siger.. Neeeej behold du endelig skoene på, det må du altså rigtig gerne

Hahaha

Anmeld

20. juni 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Hahahahaha!!! Ej, Line du er sgu da værre end mig

Pyyyyhhh det hjalp da lidt på den dårlige samvittighed, at der fndes andre mennesker, som har det ligesom mig - eller værre (kald det hvad du vil), haha 

Det havde jeg faktisk aldrig troet om dig.... Hmm... Sig mig, hvad gør I så når I skal i seng? Må Morten så først tage strømperne af når han sidder på sengekanten? Hahaha

Hihihi jeg kan simpelthen ikke forklare hvad der er med de fødder der, det er somom mine ører kan høre sandet der skurer mellem gulv og fod, og det giver mig MONSTER myrekryb! Var på camping engang hvor jeg blev nød til at tage 2 dage tidligere hjem fordi børnene naturligvis nød vejret og løb i bare fødder, jeg KUNNE simpelthen ikke have det

Og mht strømper på Morten, så ved han godt at det er det SIDSTE man tager af I sengen, og det første man tager på I sengen, inden man går NOGEN som helst steder

For min skyld måtte han gerne sove med dem på ligesom mig

haha lidt neurotisk må man gerne være

Anmeld

20. juni 2010

Yrsa skriver:

Tja...måske det ændre sig med store unger, måske du stadig synes det er vigtigt...jeg ved jeg ikke vil bruge min energi på noget så ligegyldigt... det er mit liv for kort til, men jeg er jo også en del ældre end dig, så jeg har kortere tid tilbage...

Det kan godt være at det vil ændre sig ligeså stille og roligt hen af vejen... Når lillesøster komme til verden kommer det nok ligeså stille og roligt af sig selv (kan man håbe) - tænker at så vil jeg slet ikke have tiden til hele tiden at gøre rent/vaske gulve.... og når der endelig er lidt tid, vil jeg sikkert værdsætte den på noget langt vigtigere - SØVN!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.