Strømpefødder udenfor - efterfølgende ind igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.105 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

NÅ PIGER! Nu er jeg altså nødt til at vide om det er mig der er sippet, eller det er min kære mand der ikke er rigtig klog

I min verden går man bare ikke ud i strømpefødder, for derefter at gå ind i huset igen. For mig er det det samme som, at man beholder fodtøjet på indendørs, da det ikke kan undgås at der vil sidde skidt under strømperne, hvis man har været ude. Min mand mener det er mig der er sippet, hvilket jeg jo bestemt ikke er enig i!

Hvordan har I andre det med skidt og diverse ting og sager???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Hahaha, jeg kan godt se at emnet er lidt ligegyldigt, men jeg er egentligt bare rigtig nysgerrig efter at se, om jeg er den eneste der har det på denne måde, eller om det virkelig ER mig der er noget galt med

Anmeld

20. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Hahaha, jeg kan godt se at emnet er lidt ligegyldigt, men jeg er egentligt bare rigtig nysgerrig efter at se, om jeg er den eneste der har det på denne måde, eller om det virkelig ER mig der er noget galt med

Haha du er da tosset ! ;P Vil da mene det er det samme om du har sko på eller ej.. Men hvad så hvis han går ud uden sokker på? .. eheh skal han så vaske dem ? ej, spøg til side.. Sys også det er lidt snusket..

Anmeld

20. juni 2010

smokin

Nicolai går tit udenfor med strømpefødder.. og går også tit med sko indenfor INDTIL jeg beder ham tage dem af. Pt. synes han jo det er møgirriterende for det er ham selv der skal gøre rent.... haha

Anmeld

20. juni 2010

frk Jensen

Mathildesmor skriver:

NÅ PIGER! Nu er jeg altså nødt til at vide om det er mig der er sippet, eller det er min kære mand der ikke er rigtig klog

I min verden går man bare ikke ud i strømpefødder, for derefter at gå ind i huset igen. For mig er det det samme som, at man beholder fodtøjet på indendørs, da det ikke kan undgås at der vil sidde skidt under strømperne, hvis man har været ude. Min mand mener det er mig der er sippet, hvilket jeg jo bestemt ikke er enig i!

Hvordan har I andre det med skidt og diverse ting og sager???

Her går vi indenfor med sko på hvis vi lige skal ind efter noget hurtigt..

Her render marcus gerne udenfor i strømper, men jeg ser helst at jeg når at give ham sko på inden han smutter... Vi går ud i haven fra vores køkken af og her skal man igennem huset..

Så her er det meget forskelligt..

godt at strømperne kan vaskes og gulvet kan fejes..

Anmeld

20. juni 2010

Risen skriver:

Haha du er da tosset ! ;P Vil da mene det er det samme om du har sko på eller ej.. Men hvad så hvis han går ud uden sokker på? .. eheh skal han så vaske dem ? ej, spøg til side.. Sys også det er lidt snusket..

Hahaha, ja det kan godt være at det er mig der er tosset, men det er virkelig sådan jeg har det med det  

Jeg kunne aldrig selv drømme om, at vade ud i strømpesokker, for derefter at vade ind i huset igen. Det er også banlyst at have sko på i vores hjem, og det er manden enig i - men forstår bare ik han så synes det er noget andet, at gå ind og ud i strømpesokker.... det giver det jo samme resultat som at have sko på ind

Nej, man skal ikke vaske fødderne en varm sommerdag, hvis man har gået med bare tæer udenfor... Men jeg må sgu ærligt indrømme, at jeg får den dybeste trang til at vaske gulvene efterfølgende, da jeg føler der er slæbt skidt med over alt.

Anmeld

20. juni 2010

mor6473 skriver:

Her går vi indenfor med sko på hvis vi lige skal ind efter noget hurtigt..

Her render marcus gerne udenfor i strømper, men jeg ser helst at jeg når at give ham sko på inden han smutter... Vi går ud i haven fra vores køkken af og her skal man igennem huset..

Så her er det meget forskelligt..

godt at strømperne kan vaskes og gulvet kan fejes..

Her er det ikke et spørgsmål om at strømperne kan vaskes eller ej - jeg er egentligt ligeglad med strømperne, og det sand/skidt/whatever der ryger med ind - men jeg er ikke ligeglad med at bunden af strømperne bliver beskidte - ergo, bliver gulvet også beskidt.

Er gulv kan jo godt være super beskidt, selvom der ikke ligger sandkorn, krummer fra brød, sand og lign.

Anmeld

20. juni 2010

Zette skriver:

Nicolai går tit udenfor med strømpefødder.. og går også tit med sko indenfor INDTIL jeg beder ham tage dem af. Pt. synes han jo det er møgirriterende for det er ham selv der skal gøre rent.... haha

Det er også noget andet, hvis han selv skal vaske gulvene, men herhjemme er det mig der vasker, skrubber og hvad der ellers ligner - og jeg føler sgu ind imellem det er skruen uden ende, når han gang på gang går ud og ind. Det er jo dagligt, og flere gange om dagen...tsk tsk

Anmeld

20. juni 2010

karina1980

det går jeg slet ikke op i må jeg indrømme, her render de ind og ud og vi har jo også både hund og kat, de bære jo ikke fodtøj sååå

Anmeld

20. juni 2010

L.J.L

Herhjemme har vi ALTID sko på indendøre, det har vi altid været vandt til, og vi beder heller aldrig gæster om at tage skoene af. hmm det er måske den omvendte verden men vi er rimelig afslappede omkring det. Vi støvsuger så også dagligt også fordi vi har langhåret kat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.