Strømpefødder udenfor - efterfølgende ind igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

L.J.L

linselouise skriver:

Herhjemme har vi ALTID sko på indendøre, det har vi altid været vandt til, og vi beder heller aldrig gæster om at tage skoene af. hmm det er måske den omvendte verden men vi er rimelig afslappede omkring det. Vi støvsuger så også dagligt også fordi vi har langhåret kat.

Det skal naturligvis siges at vi tager skoene af hvis det har regnet, sneet eller man har gået i mudder Det er ikke en svinesti herhjemme hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

karina1980 skriver:

det går jeg slet ikke op i må jeg indrømme, her render de ind og ud og vi har jo også både hund og kat, de bære jo ikke fodtøj sååå

Haha, nej præcis - det er én af grundende til at jeg bare IKKE kan have husdyr i mit hjem. Jeg ville sgu føle at jeg skulle vaske gulv hver gang enten katten eller hunden havde været ude at træde af på naturens vegne

Ind imellem ville jeg da også ønske jeg kunne have et mere afslappet forhold til det at have sko på indedørs...SUK

Anmeld

20. juni 2010

Low

Jeg synes det kommer an på hvor meget snavs der er inde i huset og udenfor. 

Hvis jeg lige har støvsuget og vasket gulv, så sætter jeg pris på at man tager hensyn. Men hvis der alligevel skal støvsuges og gøres rent bagefter så er jeg ligeglad. Nu har jeg ikke født endnu men jeg har en lillebror på 10 år som kommer på besøg, så jeg kender godt det der med at de render ind og ud af døren. Jeg har også 2 hunde som løber ind og ud af døren hver dag så jeg er ikke så sippet med det men der bliver selvfølgelig gjort lidt ekstra rent her ved mig da jeg også har 2 hunde. Jeg plejer at sige til min lillebror at han ikke skal gå udenfor med strømper på for så ødelægger han sine strømper men hvis han bare løber rundt i haven, på græsset, så er jeg ligeglad for så kan jeg bare vaske hans strømper. ..

Hilsen Ditte, 40+5

Anmeld

20. juni 2010

linselouise skriver:

Det skal naturligvis siges at vi tager skoene af hvis det har regnet, sneet eller man har gået i mudder Det er ikke en svinesti herhjemme hehe

Hahaha, ja det regnede jeg også med

Jeg er allerede begyndt at tænke på, når vi skal holde barnedåb herhjemme for den lille ny (der forhåbentligt kommer til verden i den kommende uge), hvad vi skal (eller hvad jeg, manden er jo ligeglad), skal sige til vores gæster ang. fortøj indendørs.

Vi skal holde barnedåben i haven, men folk kommer jo til at gå ud og ind, og jeg har egentligt allermest lyst til at bede dem om at tage skoene af inden de går ind - men omvendt er det heller ikke "normalt" når man holder et arrangement.

Anmeld

20. juni 2010

L.J.L

Mathildesmor skriver:

Hahaha, ja det regnede jeg også med

Jeg er allerede begyndt at tænke på, når vi skal holde barnedåb herhjemme for den lille ny (der forhåbentligt kommer til verden i den kommende uge), hvad vi skal (eller hvad jeg, manden er jo ligeglad), skal sige til vores gæster ang. fortøj indendørs.

Vi skal holde barnedåben i haven, men folk kommer jo til at gå ud og ind, og jeg har egentligt allermest lyst til at bede dem om at tage skoene af inden de går ind - men omvendt er det heller ikke "normalt" når man holder et arrangement.

Ellers må i vaske gulv bagefter gæsterne har været der, i skal jo nok alligevel rydde op / gøre rent ? Det vil nok alligevel ikke kunne undgåes at folk glemmer det hvis man beder dem om det

Anmeld

20. juni 2010

linselouise skriver:

Ellers må i vaske gulv bagefter gæsterne har været der, i skal jo nok alligevel rydde op / gøre rent ? Det vil nok alligevel ikke kunne undgåes at folk glemmer det hvis man beder dem om det

Det er da også rigtigt... Nu skal jeg vist heller ik gøre det til et større problem

Men ihh, hvor gad jeg godt have et afslappet forhold til det ligesom dig. Kan du fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at lære det? Hahaha

Anmeld

20. juni 2010

L.J.L

Mathildesmor skriver:

Det er da også rigtigt... Nu skal jeg vist heller ik gøre det til et større problem

Men ihh, hvor gad jeg godt have et afslappet forhold til det ligesom dig. Kan du fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at lære det? Hahaha

haha, jamen det er nok noget jeg har med hjemmefra Men jeg synes da ikke der er noget galt i at være mere omhyggelig med sådanne ting. Noget som jeg godt kunne tænke mig et mere afslappet forhold til var naturen, insekter og den slags. Bliver helt hys bare der er en tissemyre! Og Lauritz får ikke lov at pille i græsset for tænk hvis han stikker sig på noget eller der er en der har tisset lige der...

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Det gør vi her...det eneste jeg kan være lidt træls over er hvis de går ud i det våde og så smider strømper alle steder...sko har vi også tit på indenfor hvis ikke lige det er mudder eller vådt

Jeg synes du er lidt hys... men det er vel ikke din sag men din mands valg..

Anmeld

20. juni 2010

Yrsa skriver:

Det gør vi her...det eneste jeg kan være lidt træls over er hvis de går ud i det våde og så smider strømper alle steder...sko har vi også tit på indenfor hvis ikke lige det er mudder eller vådt

Jeg synes du er lidt hys... men det er vel ikke din sag men din mands valg..

Du har ret i det er hans valg, og jeg har jo nok altid mere eller mindre haft et lidt "hysterisk" syn på det at gå med sko indenfor, eller strømpeføddder som har været udenfor.... MEN derfor er det jo ikke ensbetydende med, at jeg ikke kunne tænke mig, at lære at være lidt mindre hys  For som sagt kunne jeg da godt tænke mig ind imellem, at jeg havde et lidt mere afslappet forhold til det, da det godt kan stresse mig lidt nogle gange, at jeg hele tiden føler trang til at vaske gulvene, hvis der er en der har været inde med sko på el. lign

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Mathildesmor skriver:

Du har ret i det er hans valg, og jeg har jo nok altid mere eller mindre haft et lidt "hysterisk" syn på det at gå med sko indenfor, eller strømpeføddder som har været udenfor.... MEN derfor er det jo ikke ensbetydende med, at jeg ikke kunne tænke mig, at lære at være lidt mindre hys  For som sagt kunne jeg da godt tænke mig ind imellem, at jeg havde et lidt mere afslappet forhold til det, da det godt kan stresse mig lidt nogle gange, at jeg hele tiden føler trang til at vaske gulvene, hvis der er en der har været inde med sko på el. lign

Hvor mange børn har du...

Jeg har oplevet at mine forventninger til mit hjem og mine krav til oprydning og det at ting skal se ud, har ændret sig meget, heldigvis...det er bare ikke så vigtigt mere...hellere at vi lan leve og være her...man kan jo bare støvsuge hver aften når der er ro..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.