Strømpefødder udenfor - efterfølgende ind igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

L-Mortil3

Herhjemme sidestilles det også med at have fodtøj på inden for.

I øvrigt må der slet ikke gåes i bare fødder herhjemme, medmindre det er de 3 skridt ud af badet, jeg kan ikke HA bare fødder, så det er strømpefødder, eller hop på tungen herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Svei

Line&Liam skriver:

I øvrigt må der slet ikke gåes i bare fødder herhjemme, medmindre det er de 3 skridt ud af badet, jeg kan ikke HA bare fødder, så det er strømpefødder, eller hop på tungen herhjemme

Dvs du bestemmer hvad de andre har det bedst med?

Herhjemme må man hvad man har det bedst med...jeg og Bertram er klart til bare tæer, så meget som muligt det er sundt at gå på bare tæer...

Anmeld

20. juni 2010

L-Mortil3

Yrsa skriver:

Dvs du bestemmer hvad de andre har det bedst med?

Herhjemme må man hvad man har det bedst med...jeg og Bertram er klart til bare tæer, så meget som muligt det er sundt at gå på bare tæer...

Jeps her i huset gør jeg, hvad andre gør hos andre blander jeg mig selvfølgelig ikke i, men er man gæst her i huset og har f.eks. bare tæer i sandaler, så får de lov at beholde dem på, hellere sko på gulvet end bare tæer...

Det er en stor svaghed jeg har, men alle der kommer her har nu intet problem med det

Anmeld

20. juni 2010

Vidunderligeunger

haha corinna... det undrer mig slet overhovedet ikke at det er dig der har lavet det indlæg men ja, du er sippet hihi...

Anmeld

20. juni 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

ej.. jeg tror jeg havde bare tæer sidst??

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Line&Liam skriver:

Jeps her i huset gør jeg, hvad andre gør hos andre blander jeg mig selvfølgelig ikke i, men er man gæst her i huset og har f.eks. bare tæer i sandaler, så får de lov at beholde dem på, hellere sko på gulvet end bare tæer...

Det er en stor svaghed jeg har, men alle der kommer her har nu intet problem med det

På den måde.... jeg tænkte mere hvis dine børn havde det bedst uden strømper på..

Jeg har aldrig bare fødder hos andre, det er på en eller anden måde for grænseoverskridende for mig...men man må gerne have bare futter her...

Anmeld

20. juni 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

ej.. jeg tror jeg havde bare tæer sidst??

Nix for jeg bad dig beholde skoene på Og du adlød så pænt - eller også troede du at det var af hensyn til dig hehe... Folk bliver tit glade når man siger.. Neeeej behold du endelig skoene på, det må du altså rigtig gerne

Anmeld

20. juni 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Nix for jeg bad dig beholde skoene på Og du adlød så pænt - eller også troede du at det var af hensyn til dig hehe... Folk bliver tit glade når man siger.. Neeeej behold du endelig skoene på, det må du altså rigtig gerne

haha, godt for tænk hvis du bare havde tænkt "tæer - ad -ad -ad -ad -ad -ad -ad -ad "

Anmeld

20. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Yrsa skriver:

Hvor mange børn har du...

Jeg har oplevet at mine forventninger til mit hjem og mine krav til oprydning og det at ting skal se ud, har ændret sig meget, heldigvis...det er bare ikke så vigtigt mere...hellere at vi lan leve og være her...man kan jo bare støvsuge hver aften når der er ro..

Jeg har én, og nummer 2 er på vej i den kommende uge (forhåbentligt). Men jeg synes ikke det har noget at sige - jeg vil jo altid have det på denne måde, uanset om jeg har et, to eller tre børn.

I øvrigt lever vi også herhjemme - også på trods af at jeg er lidt hys med sko indenfor

Anmeld

20. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

haha corinna... det undrer mig slet overhovedet ikke at det er dig der har lavet det indlæg men ja, du er sippet hihi...

Hahaha,og hva mener du så med DET!??

Tjaaaa, jeg er vel en smule sippet - men kunne fandeme også godt tænke mig at lære, hvordan jeg bliver mindre sippet.

Såfremt du har et godt råd, tager jeg gerne imod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.