SussieThyssen skriver:
Tjaaa...nu skal I også huske, at der er noget der hedder gener, og de kan hoppe frem og tilbage totalt ukontrolerede.
Men kan da sige, at En af mine afrikanske venner fik et par tvillingepiger samtidigt med at jeg fik nr 2, og deres mor var dansk.
Hans to troldunger var gnistrende mørke fra starten. To nugat stykker, vil jeg betegne dem som, kors hvor var de bare lækre LOL
Og jeg synes ikke de har skiftet farve særligt siden.
For mange år siden havde min mor en veninde, hvis mor fik tvillinger. Stort ramaskrig i familien og især hos manden, for den ene var ganske enkelt mulat.
Den anden tvilling, var helt almindelig nordisk leverpostegfarvet, men den første havde brune øjne, kruset hår og alle de negroide træk.
Faderen og moderen var lige ved at blive skilt, fordi han troede hun havde ligget i med en anden. Det var lige efter 2. verdenskrig, og vi havde ret mange internationale soldater heroppe, så han var altså sikker på at konen havde lavet noget med en amerikansk sort flyver eller noget.
Men det viste sig så, at faderen havde en oldemor fra Skt. Thomas, og hun havde været sort, og det var hendes gener, der lige pludseligt var slået igennem i tipoldebarnet 
For mit eget vedkommende, så har vi lidt af det samme mysterium i min egen familie.
Jeg har en datter med asiatiske træk 
Den yngste og ældste er gyldenblonde og med brune fregner, den ældste har grønne øjne og den yngste meget blå øjne.
Men hende i midten ligner overhovedet ikke de 2 andre. Sjovt nok, for det er de 2 yngste, der er helsøskende, men her er det altså den ældste og yngste, der ligner hinanden, selvom de er halvsøskende.
Rebecka i midten er helt sin egen. Hun har høje kindben og let skæve øjne, har den typisk asiatiske silkehud, og helt glat mørkt hår, nærmest kastaniebrunt, men har meget mørkeblå øjne.
Og NEJ hun er ikke lavet med en anden far LOL
Men hvor hun har det fra ved vi ikke, kun har vi en formodning om at det kommer fra hendes farmors side, da begge hendes kusiner har de samme træk, dog ikke nær så udtalt.
I får lige et billede her af hende, så skal i bare se

Kærligst
Sussie
hehe ja det er sjov for min datter hun ligner også mest det som hendes tip oldemor var.. (nemlig Sort fods indianer)
men i dagens danmark er det ikke lige så tit man render ind i en.. så man tænker ikke viderligt over det... (ud over det er det så sort amerikaner og så siges det er også langt tilbage på min side spanier)