mulat baby hvornår skifter de farve ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Lone Jakobsen

jeg har 2 børn med mørkere hud. de er dog ikke mulat børn. men børn med en grønlandsk far. de var heller ikke specielt mørke da de var små. men så snart de kommer udenfor i lyset, bliver de mørkere. ved dog ikke hvornår de startede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Lillefe

Min datter er ikke helt mulat, men lidt af et blandings produkt, og hun var altså ikke helt hvid da hun kom til verden, dog syntes jeg hun virkede ret hvid, men det var fordi hun ikke var pink. Hendes far er mulat ville man nok sige (dog er det også indianer hans oldemor) Men hendes storebror er helt blond med blå øje, og har aldrig været specielt mærk i huden kun når han ser solen bliver han vildt mørk.

Jeg har en fætter som er gift med en Afrikansk kvinde de har en søn han er mere hvid en min datter han var fuldstændig krid hvid da han kom ud, men efter ca. et halvt år fik han lidt mere farve... kan lige vise dig min datter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2010

afrobabies

Jeg fik en datter i 2008, jeg er dansk og faren er somalier. Hun har aldrig været hvid i huden, hun var mørk i huden fra starten, og blev så mørkere med tiden.

Anmeld

24. september 2010

mor-til-vanessa

nougat skriver:

Hej jeg har en lille mulat dreng på lidt over 2 måneder han er ikke begyndt og skifte farve endnu, jeg ved godt det meget forskelligt hvornår de begynder men ville gerne hører hvornår jeres begyndte ? 

min datter er mulat ( halv sort og hvid )

hun var rimelig lys ved fødslen synes jeg selv. jeg kunne ikke selv se at hun var mulat, men når hun lå ved siden af min niece som er samme aldre som min datter var det tydeligt at hun var mørk.

synes hun blev sådan gradvist mørkerer. hun er idag 9mdr og du kan lige se et billede. har ikke lige nogle på den her com fra han hun var nyfødt, men de ligger på min profil hvis du har interesse.

tror det er meget forskelligt hvor mørk moren/faren er

sådan ser hun ud idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2010

Lillefe

mor-til-vanessa skriver:

hun var rimelig lys ved fødslen synes jeg selv. jeg kunne ikke selv se at hun var mulat, men når hun lå ved siden af min niece som er samme aldre som min datter var det tydeligt at hun var mørk.

synes hun blev sådan gradvist mørkerer. hun er idag 9mdr og du kan lige se et billede. har ikke lige nogle på den her com fra han hun var nyfødt, men de ligger på min profil hvis du har interesse.

sådan ser hun ud idag

lyder som sådan jeg havde det med Nadia din datter har virkeligt smukke øjne! er godt nok spændt på at se min lillemand nu.. min datter havde næsten helt sorte øjne og jeg syntes også som dig ikke rigtigt hun var mørk da hun kom ud.. selvom hun så er lidt mørkere end din nu

Anmeld

24. september 2010

mor-til-vanessa

Perl skriver:

lyder som sådan jeg havde det med Nadia din datter har virkeligt smukke øjne! er godt nok spændt på at se min lillemand nu.. min datter havde næsten helt sorte øjne og jeg syntes også som dig ikke rigtigt hun var mørk da hun kom ud.. selvom hun så er lidt mørkere end din nu

tak. 

har lige set dit billede. din datter ser også rigtig sød ud.

kan faktisk huske jeg følte mig lidt snydt

Anmeld

24. september 2010

Lillefe

mor-til-vanessa skriver:

tak. 

har lige set dit billede. din datter ser også rigtig sød ud.

kan faktisk huske jeg følte mig lidt snydt

Fordi hun virkede lys eller? ja jeg vidste ikke helt hvad jeg turde forvente eftersom hans ældste er helt lyst med blå øjne! men jeg forventede nok også brune øjne og i hvert fald mørk håret.. gør jeg nok også denne gang.. men min far er også sort håret og det var min morfar også.. plus min mor har lysebruna øjne og jeg selv har lidt brundt i mine øjne

Anmeld

25. september 2010

mor-til-vanessa

Perl skriver:

Fordi hun virkede lys eller? ja jeg vidste ikke helt hvad jeg turde forvente eftersom hans ældste er helt lyst med blå øjne! men jeg forventede nok også brune øjne og i hvert fald mørk håret.. gør jeg nok også denne gang.. men min far er også sort håret og det var min morfar også.. plus min mor har lysebruna øjne og jeg selv har lidt brundt i mine øjne

hmmm tror bare jeg havde gået og tænkt hun ville være ligeså brun som hendes far, men det var hun ikke.

men hun var jo dejlig alligevel. og nu har hun en dejlig brun farve, jeg selv ville ønske mig og blå øjne.

men det er svært sådan med hvordan som de bliver. når min datter får børn engang kan de jo både blive helt lyse og mørke. ligesom dine. det er helt specielt

Anmeld

25. september 2010

sarahb

mor-til-vanessa skriver:

sådan ser hun ud idag

Måtte bare lige sige:

Fuck hvor er hun LÆKKER.. hun er jo så skøn med det hår og de dejlige øjne..

Anmeld

25. september 2010

Dictes mor

mor-til-vanessa skriver:

sådan ser hun ud idag

Hold da helt op, hun er noget af det kønneste jeg har set! Hun er helt vildt skøn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.