mulat baby hvornår skifter de farve ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

mor-til-vanessa

sarahb skriver:

Måtte bare lige sige:

Fuck hvor er hun LÆKKER.. hun er jo så skøn med det hår og de dejlige øjne..

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

mor-til-vanessa

Dictes mor skriver:

Hold da helt op, hun er noget af det kønneste jeg har set! Hun er helt vildt skøn.

tusind tak dejligt med dejlige ord

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

nougat skriver:

Hej jeg har en lille mulat dreng på lidt over 2 måneder han er ikke begyndt og skifte farve endnu, jeg ved godt det meget forskelligt hvornår de begynder men ville gerne hører hvornår jeres begyndte ? 

Tjaaa...nu skal I også huske, at der er noget der hedder gener, og de kan hoppe frem og tilbage totalt ukontrolerede.
Men kan da sige, at En af mine afrikanske venner fik et par tvillingepiger samtidigt med at jeg fik nr 2, og deres mor var dansk.
Hans to troldunger var gnistrende mørke fra starten. To nugat stykker, vil jeg betegne dem som, kors hvor var de bare lækre LOL
Og jeg synes ikke de har skiftet farve særligt siden.

For mange år siden havde min mor en veninde, hvis mor fik tvillinger. Stort ramaskrig i familien og især hos manden, for den ene var ganske enkelt mulat.
Den anden tvilling, var helt almindelig nordisk leverpostegfarvet, men den første havde brune øjne, kruset hår og alle de negroide træk.
Faderen og moderen var lige ved at blive skilt, fordi han troede hun havde ligget i med en anden. Det var lige efter 2. verdenskrig, og vi havde ret mange internationale soldater heroppe, så han var altså sikker på at konen havde lavet noget med en amerikansk sort flyver eller noget.
Men det viste sig så, at faderen havde en oldemor fra Skt. Thomas, og hun havde været sort, og det var hendes gener, der lige pludseligt var slået igennem i tipoldebarnet

For mit eget vedkommende, så har vi lidt af det samme mysterium i min egen familie.
Jeg har en datter med asiatiske træk
Den yngste og ældste er gyldenblonde og med brune fregner, den ældste har grønne øjne og den yngste meget blå øjne.
Men hende i midten ligner overhovedet ikke de 2 andre. Sjovt nok, for det er de 2 yngste, der er helsøskende, men her er det altså den ældste og yngste, der ligner hinanden, selvom de er halvsøskende.
Rebecka i midten er helt sin egen. Hun har høje kindben og let skæve øjne, har den typisk asiatiske silkehud, og helt glat mørkt hår, nærmest kastaniebrunt, men har meget mørkeblå øjne.
Og NEJ hun er ikke lavet med en anden far LOL
Men hvor hun har det fra ved vi ikke, kun har vi en formodning om at det kommer fra hendes farmors side, da begge hendes kusiner har de samme træk, dog ikke nær så udtalt.
I får lige et billede her af hende, så skal i bare se

Kærligst
Sussie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

mor-til-vanessa skriver:

tusind tak dejligt med dejlige ord

Ja hun er bare en lækker lille sveske, og så de der strålende blå øjne. Hun er meget intelligent..det er du godt klar over, ikke?
Det nærmest lyser ud af hendes øjne.
Men det bliver krydsningsbørn ofte.
Det er som om at det der boost af nye gener fra begge sider, gør noget helt særligt ved intelligensen

Anmeld

25. september 2010

mor-til-vanessa

SussieThyssen skriver:

Ja hun er bare en lækker lille sveske, og så de der strålende blå øjne. Hun er meget intelligent..det er du godt klar over, ikke?
Det nærmest lyser ud af hendes øjne.
Men det bliver krydsningsbørn ofte.
Det er som om at det der boost af nye gener fra begge sider, gør noget helt særligt ved intelligensen

tusind tak

hun er i hver fald rigtig dygtig finmotorisk og forstå rigtig mange ting. hvis man går med hende og siger hun skal gå hen til stolen så vi kan spise så styrer hun selv derhen. hun ved hvad det betyder når man spørger om man må smage og mund ved hun hvor er.

men man er vel altid helt oppe og kører over ens børn.

Anmeld

25. september 2010

Vidunderligeunger

mor-til-vanessa skriver:

min datter er mulat ( halv sort og hvid )

hun var rimelig lys ved fødslen synes jeg selv. jeg kunne ikke selv se at hun var mulat, men når hun lå ved siden af min niece som er samme aldre som min datter var det tydeligt at hun var mørk.

synes hun blev sådan gradvist mørkerer. hun er idag 9mdr og du kan lige se et billede. har ikke lige nogle på den her com fra han hun var nyfødt, men de ligger på min profil hvis du har interesse.

tror det er meget forskelligt hvor mørk moren/faren er

sådan ser hun ud idag

wauw hun er en lækker lille pige!! 

Anmeld

25. september 2010

mor-til-vanessa

BlyViol skriver:

wauw hun er en lækker lille pige!! 

tusind tak

Anmeld

25. september 2010

mor-til-vanessa

SussieThyssen skriver:

Tjaaa...nu skal I også huske, at der er noget der hedder gener, og de kan hoppe frem og tilbage totalt ukontrolerede.
Men kan da sige, at En af mine afrikanske venner fik et par tvillingepiger samtidigt med at jeg fik nr 2, og deres mor var dansk.
Hans to troldunger var gnistrende mørke fra starten. To nugat stykker, vil jeg betegne dem som, kors hvor var de bare lækre LOL
Og jeg synes ikke de har skiftet farve særligt siden.

For mange år siden havde min mor en veninde, hvis mor fik tvillinger. Stort ramaskrig i familien og især hos manden, for den ene var ganske enkelt mulat.
Den anden tvilling, var helt almindelig nordisk leverpostegfarvet, men den første havde brune øjne, kruset hår og alle de negroide træk.
Faderen og moderen var lige ved at blive skilt, fordi han troede hun havde ligget i med en anden. Det var lige efter 2. verdenskrig, og vi havde ret mange internationale soldater heroppe, så han var altså sikker på at konen havde lavet noget med en amerikansk sort flyver eller noget.
Men det viste sig så, at faderen havde en oldemor fra Skt. Thomas, og hun havde været sort, og det var hendes gener, der lige pludseligt var slået igennem i tipoldebarnet

For mit eget vedkommende, så har vi lidt af det samme mysterium i min egen familie.
Jeg har en datter med asiatiske træk
Den yngste og ældste er gyldenblonde og med brune fregner, den ældste har grønne øjne og den yngste meget blå øjne.
Men hende i midten ligner overhovedet ikke de 2 andre. Sjovt nok, for det er de 2 yngste, der er helsøskende, men her er det altså den ældste og yngste, der ligner hinanden, selvom de er halvsøskende.
Rebecka i midten er helt sin egen. Hun har høje kindben og let skæve øjne, har den typisk asiatiske silkehud, og helt glat mørkt hår, nærmest kastaniebrunt, men har meget mørkeblå øjne.
Og NEJ hun er ikke lavet med en anden far LOL
Men hvor hun har det fra ved vi ikke, kun har vi en formodning om at det kommer fra hendes farmors side, da begge hendes kusiner har de samme træk, dog ikke nær så udtalt.
I får lige et billede her af hende, så skal i bare se

Kærligst
Sussie

kan godt se hvad du mener.

hun er også bare super køn. hun må virkelig have alle drengene efter sig.

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

mor-til-vanessa skriver:

tusind tak

hun er i hver fald rigtig dygtig finmotorisk og forstå rigtig mange ting. hvis man går med hende og siger hun skal gå hen til stolen så vi kan spise så styrer hun selv derhen. hun ved hvad det betyder når man spørger om man må smage og mund ved hun hvor er.

men man er vel altid helt oppe og kører over ens børn.

det skal man også have lov til LOL

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

mor-til-vanessa skriver:

kan godt se hvad du mener.

hun er også bare super køn. hun må virkelig have alle drengene efter sig.

LOL det har hun også..det kan jeg godt love dig for.
Og så er hun simpelthen bare så sød.
Folk smelter når de møder hende. Hun er så mild og blid og altid glad. Og så er hun sådan en pige der slet ikke er klar over hvor sød hun er, bare helt naturlig.

Lige fra bay har hun været det nemmeste i verden. Og vi har altid måttet have specielt focus på ikke at glemme hende mellem de 2 andre, netop fordi hun altid har været så nem.
Hendes teenoprør varede i 5 min LOL
Og det var så det. Hun sov når hun blev lagt, spiste når hun skulle spise, var hverken kræsen eller vanskelig. Altid glad og i godt humør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.