mulat baby hvornår skifter de farve ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

37.694 visninger
43 svar
3 synes godt om
19. juni 2010

nougat

Hej jeg har en lille mulat dreng på lidt over 2 måneder han er ikke begyndt og skifte farve endnu, jeg ved godt det meget forskelligt hvornår de begynder men ville gerne hører hvornår jeres begyndte ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

mariamiss6

skifter mulatter farve????

lyder næsten som en kamæleon - sorry

Anmeld

19. juni 2010

nougat

haha ja der har du ret i, men det gør de altså

Anmeld

19. juni 2010

Daisy

mariamiss6 skriver:

skifter mulatter farve????

lyder næsten som en kamæleon - sorry

Den sad jeg også og tænkte.

Anmeld

19. juni 2010

patella

Skifter farve??? Hvad mener du - jeg kender en mulat, hun har altid haft den farve... 

Anmeld

19. juni 2010

L-Mortil3

Jeg tror hun tænker, ligesom med sorte børn (mørke børn? Sorry ved ikke den rigtige betegnelse?) de får jo også først den helt mørke farve når de bliver ældre og kommer ud i solens stråler.

Til trådstarter, så tror jeg det er det samme med mulat børn, deres hud pigmenterer jo først ordentligt efter længere varende kontakt med solen - Sagt på en anden måde, når han begynder at rende ude og lege

Anmeld

19. juni 2010

Low

Det eneste jeg kender til med at børn skifter farve i huden er at kineser og i den stil, de kan godt være blå i huden. Jeg kender et gift par som har fået sig et barn fra kina og de fik af vide inden de fik hende at sådan nogle slags børn er ofte blå i huden men det går væk igen. 

Men det du hentyder til har jeg nu ikke hørt om desværre..

Anmeld

19. juni 2010

nougat

nej alle mulatbørn er født hvide de få en mørkere farve med tiden, men meget forskelligt hvornår

Anmeld

19. juni 2010

nougat

lige når de bliver født jo så er de helt lyse, nogle kan skifte farve på få dage andre tager det uger eller måneder prøv selv og spørg din mor ad

Anmeld

19. juni 2010

3xM

ca ved 6 mdr kan du regne med den farve der er er den blivende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.