Løn som salgsassistent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Lady Marion <3

Maise skriver:

ja det er sgu da god løn som ssh´er må jeg sige hvis du får det udbetalt, men jeg har heller ikke´så højt et fradrag så det har nok også lidt at sige. Ja man vænner jeg jo til de penge man har. skal selv på dagpenge om en måned. kan heldigvis betale alle faste regninger og så have ca. 2500 til at leve for + mandens indkomst selvfølgelig, men har da sparret op for jeg vil kunne gøre hvad jeg plejer.

Puha jeg manglede godt nok også lidt penge det sidste halve år på barsel   Men det gik ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

D.B.L

sarahb skriver:

altså jeg tror generelt man ligger på mellem 100-110. Dem der har været hos mig længe får 110 men så er der 50 % på alle varer og man får månedligt sko, tøj og smykker til at bære i butikken gratis. Så det er også en slat oveni, bare ikke som udbetalte penge. Hvis jeg var dig ville jeg kigge efter et job hvor der er gode goder.

Hvilken butik er det. Så kan jeg lige se om jeg kender noget til den, har efterhånden været i branchen snart 10 år.

Du skriver det selvfølgelig bare privat

Har du nogenn erfaringer med Saint tropez butikkerne? De søger en fuldtids ude ved mig nemlig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.