Løn som salgsassistent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

sarahb

Det er jo ikke helt urealistisk, har jo en mand som jo også kan hente.

De 25 timer tiltaler mig, men det er mere om det økonomisk kan hænge sammen. Hvad er timelønnen, ved du det? Jeg læser jo på aftenskole 1 aften om ugen (zoneterapeut)

Det jeg jeg har i kikkerten er i et storcenter, tænker der nok er mulighed for flere timer evt. 

altså jeg tror generelt man ligger på mellem 100-110. Dem der har været hos mig længe får 110 men så er der 50 % på alle varer og man får månedligt sko, tøj og smykker til at bære i butikken gratis. Så det er også en slat oveni, bare ikke som udbetalte penge. Hvis jeg var dig ville jeg kigge efter et job hvor der er gode goder.

Hvilken butik er det. Så kan jeg lige se om jeg kender noget til den, har efterhånden været i branchen snart 10 år.

Du skriver det selvfølgelig bare privat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

D.B.L

sarahb skriver:

altså jeg tror generelt man ligger på mellem 100-110. Dem der har været hos mig længe får 110 men så er der 50 % på alle varer og man får månedligt sko, tøj og smykker til at bære i butikken gratis. Så det er også en slat oveni, bare ikke som udbetalte penge. Hvis jeg var dig ville jeg kigge efter et job hvor der er gode goder.

Hvilken butik er det. Så kan jeg lige se om jeg kender noget til den, har efterhånden været i branchen snart 10 år.

Du skriver det selvfølgelig bare privat

Jamen det er Name it på fisketorvet. Det hører vist under bestseller!?

Anmeld

17. juni 2010

sarahb

D.B.L skriver:

Jamen det er Name it på fisketorvet. Det hører vist under bestseller!?

oki, der er gode rabat ordninger i bestseller, så det vil helt sikkert være en fordel.
Bestseller er et godt sted at udvikle sig hvis man vil mere inden for branchen, og hvis du starter som deltid derinde og gerne vil op til fuldtid så er det jo perfekt at være inde i bestseller huset. Så kan de jo hjælpe dig videre.

Anmeld

17. juni 2010

D.B.L

Jamen det lyder godt! 

Men vil du skyde på timelønnen så er på de 100-110?

Anmeld

17. juni 2010

sarahb

D.B.L skriver:

Jamen det lyder godt! 

Men vil du skyde på timelønnen så er på de 100-110?

ja det trooooor jeg uden at vide det helt, det kan godt være de skærer lige til benet mener mindste lønnen er omkring 90 stykker..

Menn forlang 105 når du kender til service faget osv.

Anmeld

17. juni 2010

D.B.L

sarahb skriver:

ja det trooooor jeg uden at vide det helt, det kan godt være de skærer lige til benet mener mindste lønnen er omkring 90 stykker..

Menn forlang 105 når du kender til service faget osv.

Ja det må jeg gøre 

Men tak for hjælpen i denne omgang -må hellere se dyner inden længe

Anmeld

17. juni 2010

sarahb

så lidt, du skriver bare hvis der er noget.

Sov godt

Anmeld

18. juni 2010

Patrick07

D.B.L skriver:

Ja det må jeg gøre 

Men tak for hjælpen i denne omgang -må hellere se dyner inden længe

du er sikret 105 i hvert fald, for det mener jeg midste lønnen hedder nu held og lykke med det

Anmeld

18. juni 2010

D.B.L

Patrick07 skriver:

du er sikret 105 i hvert fald, for det mener jeg midste lønnen hedder nu held og lykke med det

Tak for svar 

Jeg tænker at der også må være tillæg for arbejde efter 18 og er det efter 14 lørdag plus søndage evt?

Anmeld

18. juni 2010

Patrick07

D.B.L skriver:

Tak for svar 

Jeg tænker at der også må være tillæg for arbejde efter 18 og er det efter 14 lørdag plus søndage evt?

Ja det tror jeg også der er.. men ved ikke helt om det kommer an på den overenskomst der er på arbejdspladsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.