Løn som salgsassistent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

DK

Jeg arbejder som ufaglært i en brudekjolebutik. Jeg får 115 kr. i timen og er sådan set okay tilfreds med det. Jeg er jo timelønnet så er der ikke på fuldtid. Jeg havde kun erfaring fra lignende timelønnede jobs inden. Jeg kan købe alt i butikken til indkøbspris plus moms, men det er vist meget normalt!?

Min kollega der har arbejdet i butik i mange år og som bl.a. køkkensælger får 125 kr. i timen.

Held og lykke med at finde noget nyt!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

D.B.L

Og du har fået 115 fra start? 

Ja, og her krydses alt hvad jeg kan krydse for et nyt job SNART!!!!

Tak for svar

Anmeld

18. juni 2010

DK

D.B.L skriver:

Og du har fået 115 fra start? 

Ja, og her krydses alt hvad jeg kan krydse for et nyt job SNART!!!!

Tak for svar

Nej, jeg fik til at starte med 110 kr. og efter et år fik jeg 115 kr. Men min kollega startede med 125 kr!

Anmeld

18. juni 2010

Maise

puha og mig som synes jeg får for lidt i løn ca 160 i timen som sygeplejerske inkl visse tillæg og dertil aften, nat og weekend tillæg. jeg er godt nok faglært, men synes at ca. 25.000 før skat ikke er meget. jeg skammer mig lige lidt har ikke engang noget stort forbrug af noget, hmmm. det siger min kæreste ihvertfald og han er bankmand. Det er måske fordi jeg bruger for meget på barnet så, det er giver mig da lige lidt at tænke på

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

puha og mig som synes jeg får for lidt i løn ca 160 i timen som sygeplejerske inkl visse tillæg og dertil aften, nat og weekend tillæg. jeg er godt nok faglært, men synes at ca. 25.000 før skat ikke er meget. jeg skammer mig lige lidt har ikke engang noget stort forbrug af noget, hmmm. det siger min kæreste ihvertfald og han er bankmand. Det er måske fordi jeg bruger for meget på barnet så, det er giver mig da lige lidt at tænke på