Løn som salgsassistent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

DK

Jeg arbejder som ufaglært i en brudekjolebutik. Jeg får 115 kr. i timen og er sådan set okay tilfreds med det. Jeg er jo timelønnet så er der ikke på fuldtid. Jeg havde kun erfaring fra lignende timelønnede jobs inden. Jeg kan købe alt i butikken til indkøbspris plus moms, men det er vist meget normalt!?

Min kollega der har arbejdet i butik i mange år og som bl.a. køkkensælger får 125 kr. i timen.

Held og lykke med at finde noget nyt!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

D.B.L

Og du har fået 115 fra start? 

Ja, og her krydses alt hvad jeg kan krydse for et nyt job SNART!!!!

Tak for svar

Anmeld

18. juni 2010

DK

D.B.L skriver:

Og du har fået 115 fra start? 

Ja, og her krydses alt hvad jeg kan krydse for et nyt job SNART!!!!

Tak for svar

Nej, jeg fik til at starte med 110 kr. og efter et år fik jeg 115 kr. Men min kollega startede med 125 kr!

Anmeld

18. juni 2010

Maise

puha og mig som synes jeg får for lidt i løn ca 160 i timen som sygeplejerske inkl visse tillæg og dertil aften, nat og weekend tillæg. jeg er godt nok faglært, men synes at ca. 25.000 før skat ikke er meget. jeg skammer mig lige lidt har ikke engang noget stort forbrug af noget, hmmm. det siger min kæreste ihvertfald og han er bankmand. Det er måske fordi jeg bruger for meget på barnet så, det er giver mig da lige lidt at tænke på

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

puha og mig som synes jeg får for lidt i løn ca 160 i timen som sygeplejerske inkl visse tillæg og dertil aften, nat og weekend tillæg. jeg er godt nok faglært, men synes at ca. 25.000 før skat ikke er meget. jeg skammer mig lige lidt har ikke engang noget stort forbrug af noget, hmmm. det siger min kæreste ihvertfald og han er bankmand. Det er måske fordi jeg bruger for meget på barnet så, det er giver mig da lige lidt at tænke på

Gal ,,   Jeg tænker også what ??  Kan man få voksne mennesker til at arb. for den løn ,

Anmeld

18. juni 2010

Maise

Muffi . skriver:

Gal ,,   Jeg tænker også what ??  Kan man få voksne mennesker til at arb. for den løn ,

altså den ufaglærtes eller min?? he he begge dele er dårligt uanset. hmm det hjælper dog på det at jeg stiger til højeste løntrin i okt. 2013. så skal jeg forhandle eller tage kurser/uddanne mig hvis jeg vil have mere. vil dog sige at med aften, nat og weekendtillæg får jeg små 27.000 før skat, og så tager man jo ekstra vagter , overarbejde, udbetalt afspasering mm så det bliver jo gerne til min. 27.000 og opefter. har været souschef i 1,5 år og går tilbage til min gamle stilling som alm. nurse. så jeg må ikke gå ned i løn, HAAAAAAAAAAAAAAAAA så fik lige skravet mig et personligt tillæg der også, men jeg knokler dælme også for mine penge synes jeg og skal finde mig i meget crap i min branche.

hvad laver du om jeg må spørge. jeg er meget nysgerrig, så ok hvis det ikke skal ud.

maise

Anmeld

18. juni 2010

DK

Muffi . skriver:

He he... Jeg tror bare at ufaglærte i Danmark skal være glade for at de ikke arbejder i f.eks. Kina. Der får en alm. voksen medarbejder 140 dollars for en måneds arbejde fra 7-21 hver dag med to månedlige fridage!

Jeg er jo under uddannelse så jeg forhåbentligt kan komme til at tjene lidt mere i timen engang, men lige pt er jeg faktisk ret glad for mine 115 kr. i timen, og hvis jeg arbejdede fuld tid, ville jeg da tjene mere end jeg gør nu på deltid og SU! (som jeg jo så har levet af i nu 5 år!!)

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

Maise skriver:

altså den ufaglærtes eller min?? he he begge dele er dårligt uanset. hmm det hjælper dog på det at jeg stiger til højeste løntrin i okt. 2013. så skal jeg forhandle eller tage kurser/uddanne mig hvis jeg vil have mere. vil dog sige at med aften, nat og weekendtillæg får jeg små 27.000 før skat, og så tager man jo ekstra vagter , overarbejde, udbetalt afspasering mm så det bliver jo gerne til min. 27.000 og opefter. har været souschef i 1,5 år og går tilbage til min gamle stilling som alm. nurse. så jeg må ikke gå ned i løn, HAAAAAAAAAAAAAAAAA så fik lige skravet mig et personligt tillæg der også, men jeg knokler dælme også for mine penge synes jeg og skal finde mig i meget crap i min branche.

hvad laver du om jeg må spørge. jeg er meget nysgerrig, så ok hvis det ikke skal ud.

maise

Næ næ da ikke din løn   Men lønnen som ufaglært butiksass. Syntes det er direkte frækt ,,, 

Jamen jeg burde jo være en af de meget lavt lønnede men åbenbart ikke i forhold til butik   Jeg er ssh er .. I hjemmepl.   Arb 35 timer pr uge ,, Min løn før skat ???  Men udbetalt har jeg 17000 kr ,, Får nogle km penge og tillæg ,,,

Jeg tager som regel 2 ekstra av om måneden så jeg rammer næsten 20000 udbetalt  

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

DK skriver:

He he... Jeg tror bare at ufaglærte i Danmark skal være glade for at de ikke arbejder i f.eks. Kina. Der får en alm. voksen medarbejder 140 dollars for en måneds arbejde fra 7-21 hver dag med to månedlige fridage!

Jeg er jo under uddannelse så jeg forhåbentligt kan komme til at tjene lidt mere i timen engang, men lige pt er jeg faktisk ret glad for mine 115 kr. i timen, og hvis jeg arbejdede fuld tid, ville jeg da tjene mere end jeg gør nu på deltid og SU! (som jeg jo så har levet af i nu 5 år!!)

Jamen du har ret   Troede bare ikke at man i Dk I 2010 betalte folk så lidt i løn ...

Anmeld

18. juni 2010

Maise

Muffi . skriver:

Næ næ da ikke din løn   Men lønnen som ufaglært butiksass. Syntes det er direkte frækt ,,, 

Jamen jeg burde jo være en af de meget lavt lønnede men åbenbart ikke i forhold til butik   Jeg er ssh er .. I hjemmepl.   Arb 35 timer pr uge ,, Min løn før skat ???  Men udbetalt har jeg 17000 kr ,, Får nogle km penge og tillæg ,,,

Jeg tager som regel 2 ekstra av om måneden så jeg rammer næsten 20000 udbetalt  

ja det er sgu da god løn som ssh´er må jeg sige hvis du får det udbetalt, men jeg har heller ikke´så højt et fradrag så det har nok også lidt at sige. Ja man vænner jeg jo til de penge man har. skal selv på dagpenge om en måned. kan heldigvis betale alle faste regninger og så have ca. 2500 til at leve for + mandens indkomst selvfølgelig, men har da sparret op for jeg vil kunne gøre hvad jeg plejer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.