Maise skriver:
altså den ufaglærtes eller min?? he he begge dele er dårligt uanset. hmm det hjælper dog på det at jeg stiger til højeste løntrin i okt. 2013. så skal jeg forhandle eller tage kurser/uddanne mig hvis jeg vil have mere. vil dog sige at med aften, nat og weekendtillæg får jeg små 27.000 før skat, og så tager man jo ekstra vagter , overarbejde, udbetalt afspasering mm så det bliver jo gerne til min. 27.000 og opefter. har været souschef i 1,5 år og går tilbage til min gamle stilling som alm. nurse. så jeg må ikke gå ned i løn, HAAAAAAAAAAAAAAAAA så fik lige skravet mig et personligt tillæg der også, men jeg knokler dælme også for mine penge synes jeg og skal finde mig i meget crap i min branche.
hvad laver du om jeg må spørge. jeg er meget nysgerrig, så ok hvis det ikke skal ud.
maise
Næ næ da ikke din løn
Men lønnen som ufaglært butiksass. Syntes det er direkte frækt ,,,
Jamen jeg burde jo være en af de meget lavt lønnede men åbenbart ikke i forhold til butik
Jeg er ssh er .. I hjemmepl. Arb 35 timer pr uge ,, Min løn før skat ??? Men udbetalt har jeg 17000 kr ,, Får nogle km penge og tillæg ,,,
Jeg tager som regel 2 ekstra av om måneden så jeg rammer næsten 20000 udbetalt
Anmeld