Løn som salgsassistent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.346 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

D.B.L

Hvad giver det ca?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

merichs

D.B.L skriver:

Hvad giver det ca?

Da jeg blev udlært salgsassistent var mindstelønnen ca 17,500,- men det er snart 5 år siden, så ved ikke om det er steget siden

Vh Marlene (som ikke længere arbejder som salgsassisten)

Anmeld

17. juni 2010

D.B.L

Arh ok, men hvis det er ufaglært er det nok mindre tænker jeg!?

Tak for svar

Anmeld

17. juni 2010

sarahb

hos mig starter de på omkring 16,500-17000 og så stiger man så, mine får ca. 18,500 om måneden. men de har så også erfaring.

Anmeld

17. juni 2010

D.B.L

sarahb skriver:

hos mig starter de på omkring 16,500-17000 og så stiger man så, mine får ca. 18,500 om måneden. men de har så også erfaring.

Men det er fuldtid så? Og erfaring -som i en uddannelse som butiksuddannet eller blot alm. erfaring? (sorry, det kniber med at formulerer sig efter kl 20)

Anmeld

17. juni 2010

sarahb

D.B.L skriver:

Men det er fuldtid så? Og erfaring -som i en uddannelse som butiksuddannet eller blot alm. erfaring? (sorry, det kniber med at formulerer sig efter kl 20)

det er 37 timer om ugen, hvor pauser selv er betalt. Så reelt bliver det omkring 39 timer om ugen.
Ja erfarring i servicefaget, ikk uddannet. Eller kan jeg mærke hurtigt på samtalen om man har drive og en god udadvendthed til at kunne komme ind på kunder og være dem behjælpelige.
Det er helt ok, du spørger bare løs.

Vil du gerne ind i branchen?

Anmeld

17. juni 2010

D.B.L

sarahb skriver:

det er 37 timer om ugen, hvor pauser selv er betalt. Så reelt bliver det omkring 39 timer om ugen.
Ja erfarring i servicefaget, ikk uddannet. Eller kan jeg mærke hurtigt på samtalen om man har drive og en god udadvendthed til at kunne komme ind på kunder og være dem behjælpelige.