Løn som salgsassistent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.346 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

D.B.L

Hvad giver det ca?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

merichs

D.B.L skriver:

Hvad giver det ca?

Da jeg blev udlært salgsassistent var mindstelønnen ca 17,500,- men det er snart 5 år siden, så ved ikke om det er steget siden

Vh Marlene (som ikke længere arbejder som salgsassisten)

Anmeld

17. juni 2010

D.B.L

Arh ok, men hvis det er ufaglært er det nok mindre tænker jeg!?

Tak for svar

Anmeld

17. juni 2010

sarahb

hos mig starter de på omkring 16,500-17000 og så stiger man så, mine får ca. 18,500 om måneden. men de har så også erfaring.

Anmeld

17. juni 2010

D.B.L

sarahb skriver:

hos mig starter de på omkring 16,500-17000 og så stiger man så, mine får ca. 18,500 om måneden. men de har så også erfaring.

Men det er fuldtid så? Og erfaring -som i en uddannelse som butiksuddannet eller blot alm. erfaring? (sorry, det kniber med at formulerer sig efter kl 20)

Anmeld

17. juni 2010

sarahb

D.B.L skriver:

Men det er fuldtid så? Og erfaring -som i en uddannelse som butiksuddannet eller blot alm. erfaring? (sorry, det kniber med at formulerer sig efter kl 20)

det er 37 timer om ugen, hvor pauser selv er betalt. Så reelt bliver det omkring 39 timer om ugen.
Ja erfarring i servicefaget, ikk uddannet. Eller kan jeg mærke hurtigt på samtalen om man har drive og en god udadvendthed til at kunne komme ind på kunder og være dem behjælpelige.
Det er helt ok, du spørger bare løs.

Vil du gerne ind i branchen?

Anmeld

17. juni 2010

D.B.L

sarahb skriver:

det er 37 timer om ugen, hvor pauser selv er betalt. Så reelt bliver det omkring 39 timer om ugen.
Ja erfarring i servicefaget, ikk uddannet. Eller kan jeg mærke hurtigt på samtalen om man har drive og en god udadvendthed til at kunne komme ind på kunder og være dem behjælpelige.
Det er helt ok, du spørger bare løs.

Vil du gerne ind i branchen?

Ok 

Jeg trænger til at lave noget andet (pt. privat dagplejer). Er uddannet frisør så har masser af butikserfaring mht. service osv.

Men ja, nu må jeg se hvor jeg havner, jobbene hænger ikke på træerne jo pt. Jeg har fundet et 25 timers, men ved ikke om jeg kan få det til at hænge sammen økonomisk. 

Lidt snik snak herfra

Anmeld

17. juni 2010

sarahb

Oki, ja det er så svært at få det til at hænge sammen med at hente og bringe.

Har ikke hørt nogle omkring mig der mangler, men skal da nok holde ørene åbne.

Det ville jo så være godt hvis du ikke tror du kan få det til at hænge sammen med fuldtid at få deltid og så være time ansat og så når du føler du kan arbejde mere, så tage ekstra timer m.m.
For hos mig har fuldtid ca. 4 vagter om ugen til 18-18.30

Anmeld

17. juni 2010

D.B.L

Det er jo ikke helt urealistisk, har jo en mand som jo også kan hente.

De 25 timer tiltaler mig, men det er mere om det økonomisk kan hænge sammen. Hvad er timelønnen, ved du det? Jeg læser jo på aftenskole 1 aften om ugen (zoneterapeut)

Det jeg jeg har i kikkerten er i et storcenter, tænker der nok er mulighed for flere timer evt. 

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

Som ufaglært fik jeg 17500,- Om det har ændret sig, ved jeg ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.