kitty skriver:
Åh altså, alle de gode bøffer der ligger der. Det gør mig helt ondt altså. Det virker helt tosset, men det ligger så dybt i vores kultur, at man lever af naturen! Men på den anden side, et eller andet er den død af. Og har den haft leverbetændelse ville jeg nok revurdere om jeg havde lyst til bøfferne 
Måske man skulle gå derned og se trist og tiggende ud, og se om der falder en luns af 
Ja, den kan jo have fejlet mange ting, men syntes det er fint der er nogen der kan udnytte det som fæøerne, eller grønland. Og tror også helt sikkert havde den ikke været død af evt sygdom, så er jeg da sikker på kødet ville være gået videre som mad... 
Ved dog ikke om det hjælper at se ud som en hundehvalp dernede, tror stadig ikke du får noget, og vil sige sådan som de smed rundt med det tror jeg heller ikke jeg ville have noget længere... Fik lavet en video optagelse, hvor de kommer rundt og viser os dens næsebord, vi får at vide at det store stykke som ligger foran snuden på den, er dens underkæbe som de har skæret fri af ovrekæben, og til højre for os ligger en stor lunge... Det er selvfølgelig på videoen, men kan ikke uploade den
Anmeld