skal jeg fortælle ham det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

XXSS

Anonym skriver:

håber virkelig de vil  tage det seriøst,

vil gøre alt for at passe på mit barn, lige pt er jeg bosat hjemme da jeg er lidt bange for at være alene, og så får jeg hemmelig adresse,

men min JM har skrevet i mine papir at jeg skal have hele forældre retten håber og politiet siger at de ikke syns faren skal se barnet før barnet er større, men har været nede og snakke med min advokat så jeg ikke skal tænke så meget på at få fat i en advokat når den bette er kommet

Det lyder som om du gør det helt rette på nuværende tidspunkt. Og bare det, at du har fået jordmoderen til at dokumentere, at forældreretten skal overgå til dig - tror jeg betyder en del... Sørg for at den dokumentation du kan få også fra politiet - så har du noget at bruge til den tid - alt på skrift er guld værd i sådan nogle sager! Men derfor er der selvfølgelig ikke noget der er 100 % sikkert.. Men så skal de i hvert fald som minimum undersøge årsager og sammenhænge.. Jeg håber virkelig det bedste for dig, for det er noget af en proces du har været og skal igennem - vær stærk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Det lyder som om du gør det helt rette på nuværende tidspunkt. Og bare det, at du har fået jordmoderen til at dokumentere, at forældreretten skal overgå til dig - tror jeg betyder en del... Sørg for at den dokumentation du kan få også fra politiet - så har du noget at bruge til den tid - alt på skrift er guld værd i sådan nogle sager! Men derfor er der selvfølgelig ikke noget der er 100 % sikkert.. Men så skal de i hvert fald som minimum undersøge årsager og sammenhænge.. Jeg håber virkelig det bedste for dig, for det er noget af en proces du har været og skal igennem - vær stærk

mange tak, ja det bliver en hår tid at gå i møde, men bliver jo nød til det(;

Anmeld

16. juni 2010

Lou87

Anonym skriver:

tak,

har bar altid været sån at jeg klare tingene selv, men tror du har ret, når jeg osse skal have et lille barn så skal have så mange ting i hovedet, det bliver nok svært

Ja det kender jeg kun alt for godt - man vil allerhelst klare sig selv og bevise, ikk kun for andre, men også sig selv igen at man er stærk og kan klare det... Men lige som du selv siger, så skal du altså til og have et overskud til et lille barn nu og hvis du stadig tænker så meget på det og du får tude ture over det, så er det tydeligvis ikk bearbejdet - ihvertfald ikk nok så du kan "leve" med det. Og til dels sys jeg du skylder dit kommende barn og være "frisk" i hovedet til og klare det, men ikk mindst dig selv også.

Man skal leve nuet og ikk hænge fast i fortiden... Få noget hjælp så du kan komme til og nyde livet og det er da passende nu hvor du har et dejligt nyt kapitel i dit liv ventende  

Anmeld

17. juni 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja det kender jeg kun alt for godt - man vil allerhelst klare sig selv og bevise, ikk kun for andre, men også sig selv igen at man er stærk og kan klare det... Men lige som du selv siger, så skal du altså til og have et overskud til et lille barn nu og hvis du stadig tænker så meget på det og du får tude ture over det, så er det tydeligvis ikk bearbejdet - ihvertfald ikk nok så du kan "leve" med det. Og til dels sys jeg du skylder dit kommende barn og være "frisk" i hovedet til og klare det, men ikk mindst dig selv også.

Man skal leve nuet og ikk hænge fast i fortiden... Få noget hjælp så du kan komme til og nyde livet og det er da passende nu hvor du har et dejligt nyt kapitel i dit liv ventende  

ja nemlig,

snakker med lægen næste gang jeg skal der op(; så må jeg se hvad de siger der oppe.

og så det bare at komme videre

Anmeld

17. juni 2010

Lou87

Anonym skriver:

ja nemlig,

snakker med lægen næste gang jeg skal der op(; så må jeg se hvad de siger der oppe.

og så det bare at komme videre

Ja god ide... og skide være med om du græder.. Nu skal du bare videre som du selv siger

Held og lykke med det hele

Anmeld

17. juni 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja god ide... og skide være med om du græder.. Nu skal du bare videre som du selv siger

Held og lykke med det hele

mange tak(;

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det skal du naturligvis fortælle. Det er OK at tude overfor sin kæreste og han har en grund til at vide det, da det kan påvirke dine reaktioner osv. i forholdet til din nye kæreste.

Derudover syntes jeg du skal tale med en psykolog om dine oplevelser. Det er ikke noget man skal have hængene i mange år

Held og lykke

Anmeld

17. juni 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Det skal du naturligvis fortælle. Det er OK at tude overfor sin kæreste og han har en grund til at vide det, da det kan påvirke dine reaktioner osv. i forholdet til din nye kæreste.

Derudover syntes jeg du skal tale med en psykolog om dine oplevelser. Det er ikke noget man skal have hængene i mange år

Held og lykke

fotæller ham det næste gang vi ses,

og skal på sygehuset om ikke for længe så kan snakke med min læge der og så må vi se hvad hun siger

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

fotæller ham det næste gang vi ses,

og skal på sygehuset om ikke for længe så kan snakke med min læge der og så må vi se hvad hun siger

Dejligt Held og lykke med det ...!

Anmeld

17. juni 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Dejligt Held og lykke med det ...!

mange tak, får jeg brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.