mariamiss6 skriver:
Når du siger der også er stoffer indblandet, så synes jeg virkelig du skal tage den til statsforvaltningen, og forlange overvåget samvær, eller slet ingen....
Det siger jeg fordi jeg er bange for du ikke kan stole på ham, når han er alene med jeres barn...
Tror du på han kan være en god og ansvarlig far?
Nåh du kender ham bedre end jeg selvfølgelig, jeg synes bare jeg måtte stille dette spørgsmål også...
Hvis du er ærlig i statsforvaltningen, og fortæller hvad for et menneske han er, så er jeg sikker på de lytter til dine forslag om samvær mellem far og barn....
har allerede advokat på da det self skal kører igennem statsforvaltningen,¨
troede bare at det næsten ikke var muligt at sige at han ikke skulle se barnet,.
hvis jeg skal være ærlig tror jeg ikke han kan være far, derfor jeg vil have overvåget samvær, og syns mit barn skal kende sin far, men tænker osse lidt at hvis han ikke kan vise ansvar så syns jeg ikke at han skal have samvær før han kan tage sig sammen, eller at mit barn selv er gammel nok til at tage kontakt til ham.
men tror jeg kommer helt ned hvis jeg skal se ham igen efter alt det han har gjort, har været nød til at få politiet inde over da han truet mig med en pistol,
så på en måde håber jeg på ingen samvær, men ved godt han er biologist far men tror næsten at barnet ville have beder af at have en far som godt nok ikke er biologist men som tager sig af det,
men er så forvirret
Anmeld