Anonym skriver:
har allerede advokat på da det self skal kører igennem statsforvaltningen,¨
troede bare at det næsten ikke var muligt at sige at han ikke skulle se barnet,.
hvis jeg skal være ærlig tror jeg ikke han kan være far, derfor jeg vil have overvåget samvær, og syns mit barn skal kende sin far, men tænker osse lidt at hvis han ikke kan vise ansvar så syns jeg ikke at han skal have samvær før han kan tage sig sammen, eller at mit barn selv er gammel nok til at tage kontakt til ham.
men tror jeg kommer helt ned hvis jeg skal se ham igen efter alt det han har gjort, har været nød til at få politiet inde over da han truet mig med en pistol,
så på en måde håber jeg på ingen samvær, men ved godt han er biologist far men tror næsten at barnet ville have beder af at have en far som godt nok ikke er biologist men som tager sig af det,
men er så forvirret
Jeg har ikke selv været gennem statsforvaltningen...
Men hvis du intet siger, har de i hvert fald ikke en ærlig chance for at tilgodese barnets tarv bedst muligt....
så jeg håber du finder nogen du føler dig helt tryg ved, som kan støtte dig hele vejen, også hvis eks'en finder på at true dig igen, hvilket jeg er sikker på du frygter han vil....
God vind med det i hvert fald... jeg håber vi får at høre hvordan det kommer til at gå videre med det hele
Anmeld