skal jeg fortælle ham det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Daisy

Anonym skriver:

kan desværre ikke se dit link.

fmin misforstå mig ikk men det på en måde rat at hører det fra andre der har prøvet nogenlunde det samme

Der er ikke noget link, var bare en fejl i en af smileyene

Det gør ikke noget, jeg er kommet så langt i mit liv at det ikke fylder så meget mere. Der er flere der har det ligesådan, der er bare ikke mange der råber højt om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Anonym trådstarter

Daisy skriver:

Der er ikke noget link, var bare en fejl i en af smileyene

Det gør ikke noget, jeg er kommet så langt i mit liv at det ikke fylder så meget mere. Der er flere der har det ligesådan, der er bare ikke mange der råber højt om det.

iorden.

nej det er der ikke,

jeg er blevet voldtaget engang tidligere, som jeg fortalte min eks, og så begyndte han også på alt det magt halløj, derfor jeg er så skide røv bange for at sige det, men må jeg nok hellere alligevel

Anmeld

16. juni 2010

3xM

føler med dig er selv 28 uger henne med en xén.

har nu en anden dejlig kæreste.

kender delvis til det er aldrig blevet voldtaget men han var magtsyg, for mig betyder det jeg skal bekræftes gennem sex, bliver vildt usikker hvis jeg ikke for hver dag og min kæreste er sød og opmærksom men jeg føler ikke jeg tænder ham og han vil mig ...

så helt sikkert du skal fortælle ham

Anmeld

16. juni 2010

Anonym trådstarter

mariaogmarcus skriver:

føler med dig er selv 28 uger henne med en xén.

har nu en anden dejlig kæreste.

kender delvis til det er aldrig blevet voldtaget men han var magtsyg, for mig betyder det jeg skal bekræftes gennem sex, bliver vildt usikker hvis jeg ikke for hver dag og min kæreste er sød og opmærksom men jeg føler ikke jeg tænder ham og han vil mig ...

så helt sikkert du skal fortælle ham

har det præsis som du fortæller det,

havde for første gang sex igår(sorry for oplysning) siden jeg gik fra min eks, og tænkte meget på om jeg gjorde det godt nok, og selvom han bekæfter mig så idag når jeg skriver med ham over mobil så føler jeg bare at jeg ikke gjorde det godt nok, hvis der ikke lige kommer et sødt ord i hver besked, syns det svært, så må nok snart fortælle ham lidt om min fortid,

Anmeld

16. juni 2010

XXSS

Anonym skriver:

(er ano da det er et meget følsomt emne)

jeg har fået ny kæreste og er gravid med min eks barn,

men sagen er den at igennem mig og min ekskærestes forhold, tvang han mig til sex mange gange, og da jeg var 12 uger henne gik jeg fra ham da han, ja voldtog mig på det grovest. har ikke snakket med nogen om det. har kun fortalt min mor hvorfor jeg gik fra ham, men ikke i detaljer.
men spørgsmålet er ville det være forkert ikke at sige det til min nye kæreste, er meget øm over for det emne, og ved bare jeg kommer til at tude når jeg skal fortælle det, og har jeg ikke rigtig lyst til.

er så forvirret

Det lyder ret grovt! Jeg synes i hvert fald at du skal fortælle din nye mand i dit liv, hvad du har været udsat for så han forstår dine kommende reaktioner..

Du har besluttet dig for at beholde barnet med din x? Det må være en svær situation, når han har behandlet dig som han har

Anmeld

16. juni 2010

3xM

det skal du uden tvivl at fortie det gør det nemlig ikke bedre og man ender måske med at skræmme ham for at have det store behov for kontakt mv.

det er dybt belastende for et forhold hvor i forvejen hormonerne kører osv. man føler sig nemt sindssyg

Anmeld

16. juni 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Det lyder ret grovt! Jeg synes i hvert fald at du skal fortælle din nye mand i dit liv, hvad du har været udsat for så han forstår dine kommende reaktioner..

Du har besluttet dig for at beholde barnet med din x? Det må være en svær situation, når han har behandlet dig som han har

det er rigtig svært ja, er i 29, uge, og nogle dage hader jeg næsten når den lille sparker, bliver så sur på mig selv over at tænke sådan, det jo ikke babyens skyld.  men kunne simpelhen ikke få mig selv til en abort.
men har haft mange tude dage,
og er så forfærdenlig bange for min eks

Anmeld

16. juni 2010

Anonym trådstarter

mariaogmarcus skriver:

det skal du uden tvivl at fortie det gør det nemlig ikke bedre og man ender måske med at skræmme ham for at have det store behov for kontakt mv.

det er dybt belastende for et forhold hvor i forvejen hormonerne kører osv. man føler sig nemt sindssyg

ja lige netop,

må sætte mig og fortælle ham det næste gang, tåre eller ej, han bliver nok nød til at vide det

Anmeld

16. juni 2010

3xM

hvis du for brug må du gerne skr en pb.

Anmeld

16. juni 2010

Anonym trådstarter

mariaogmarcus skriver:

hvis du for brug må du gerne skr en pb.

mange tak(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.