Dygtig lille pige vi har!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Kruse90

Caroline86 skriver:

hvor skønt! og kan da forestille mig du er endnu mere ved at sprænge når du har TO munde at mætte AVVVV!!!

Lyder da bare fedest at de sover igennem, de to skønne knægte! Jeg hører om mange der sover igennem fra de er helt helt små, så det tror jeg bestemt ikke du skal bekymre dig om Du må bare ikke blive overrasket hvis de pludselig ændrer rytme (men det aftaler vi da bare at de ikke gør!!!)...

MØS og et billede af den sovende prinsesse:

nøøj hvor er hun bare smuk skatte.
Kan slet ikke stå for hende, hun er bare for lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Tulle28

Caroline86 skriver:

Hun sov fra 00.30-9.30 Vi vækkede hende til sidst, dels fordi vi blev en anelse bekymrede, og dels fordi mor her var ved at EKSPLODERE! av av av... Det stod ud i store tykke stråler da jeg fik bh'en af

Det er første gang Laura sover igennem, men vi håber da bestemt ikke det bliver sidste gang! Vi kom sent i seng fordi hun havde ondt i mavsen i går aftes (vi havde været til svømning og tror måske hun slugte lidt rigeligt vand ). Også derfor vi vækkede hende til sidst i formiddag, for tænk nu hvis hun ikke havde det godt og derfor sov fra måltiderne

Hun er glad og tilfreds, leger, griner og pludrer løs og hendes mave er meget bedre!

Vil absolut intet med denne tråd, bare fortælle at musen har sovet igennem for første gang! Hun bliver 4 mdr. på fredag

Knus Caroline

Hej Caroline,

Hvad så?! Var det en engangsforestilling eller er Laura stadigvæk god til at sove om natten?

Knus Tulle

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

Hun sov fra 00.30-9.30 Vi vækkede hende til sidst, dels fordi vi blev en anelse bekymrede, og dels fordi mor her var ved at EKSPLODERE! av av av... Det stod ud i store tykke stråler da jeg fik bh'en af

Det er første gang Laura sover igennem, men vi håber da bestemt ikke det bliver sidste gang! Vi kom sent i seng fordi hun havde ondt i mavsen i går aftes (vi havde været til svømning og tror måske hun slugte lidt rigeligt vand ). Også derfor vi vækkede hende til sidst i formiddag, for tænk nu hvis hun ikke havde det godt og derfor sov fra måltiderne

Hun er glad og tilfreds, leger, griner og pludrer løs og hendes mave er meget bedre!

Vil absolut intet med denne tråd, bare fortælle at musen har sovet igennem for første gang! Hun bliver 4 mdr. på fredag

Knus Caroline

Skønt .

Anmeld

30. juni 2010

Tina2

Det lyder bare skønt, men huuuha ja! Jeg kan godt huske hvordan den der "jeg eksplodeeeeerer snart"- følelse er;-)

Dygtige Laura:-)))

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Neeeej hvor skønt!!! Jeg er dødmisundelig

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

Tulle28 skriver:

Hej Caroline,

Hvad så?! Var det en engangsforestilling eller er Laura stadigvæk god til at sove om natten?

Knus Tulle

2 nætter i træk og så fandt hun på at hun ikke gider i seng før TIDLIGST kl. 01.00

lige for tiden kører vi ca midnat (gerne lidt senere) til 4-5 tiden og er vågne en time og så sover vi igen 3 timers tid... det er ok, men jo ikke drømmescenariet

Anmeld

30. juni 2010

louise8723

puha.. vi har været så heldige at siden elias var 8 uger har han sovet fra kl 21-08 hver dag +- et par dage hvor han lige er vågnet for at spise og så er faldet i søvn igen..

såå YES ( 7-9-13) hehe

Anmeld

30. juni 2010

Tulle28

Caroline86 skriver:

2 nætter i træk og så fandt hun på at hun ikke gider i seng før TIDLIGST kl. 01.00

lige for tiden kører vi ca midnat (gerne lidt senere) til 4-5 tiden og er vågne en time og så sover vi igen 3 timers tid... det er ok, men jo ikke drømmescenariet

Sikke en lille natteravn! Nå, men I fik da i det mindste et par nætter med uafbrudt søvn - man må jo sætte pris på de små ting her i livet he he

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

Tulle28 skriver:

Sikke en lille natteravn! Nå, men I fik da i det mindste et par nætter med uafbrudt søvn - man må jo sætte pris på de små ting her i livet he he

lige præcis

Og mon ikke hun nok skal lære det igen på et tidspunkt!? Vil hellere at hun falder sent i søvn og står sent op, end tidligt i seng og tidligt op for jeg er UDPRÆGET b-menneske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.