Dygtig lille pige vi har!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
38 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hun sov fra 00.30-9.30 Vi vækkede hende til sidst, dels fordi vi blev en anelse bekymrede, og dels fordi mor her var ved at EKSPLODERE! av av av... Det stod ud i store tykke stråler da jeg fik bh'en af

Det er første gang Laura sover igennem, men vi håber da bestemt ikke det bliver sidste gang! Vi kom sent i seng fordi hun havde ondt i mavsen i går aftes (vi havde været til svømning og tror måske hun slugte lidt rigeligt vand ). Også derfor vi vækkede hende til sidst i formiddag, for tænk nu hvis hun ikke havde det godt og derfor sov fra måltiderne

Hun er glad og tilfreds, leger, griner og pludrer løs og hendes mave er meget bedre!

Vil absolut intet med denne tråd, bare fortælle at musen har sovet igennem for første gang! Hun bliver 4 mdr. på fredag

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

dorthemus

Ejjj hvor skønt og AVS med brysterne

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Ejjj hvor skønt og AVS med brysterne

MEGET avs... jeg kunne dårligt gå ned ad trappen i morges

Anmeld

16. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

MEGET avs... jeg kunne dårligt gå ned ad trappen i morges

Fordi du gled i mælken???...HAHAHAHA

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

FLOT

Håber for dig at det bliver ved... Idun sov igennem første gang da hun var 10 uger... Gjorde det så faktisk ikke ritig igen, før hun var 3 år... mmm...

Men krydser fingre for dig. Hehe... Lover at babserne ikke springer i luften, selvom det føles sådan.

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Caroline86 skriver:

Hun sov fra 00.30-9.30 Vi vækkede hende til sidst, dels fordi vi blev en anelse bekymrede, og dels fordi mor her var ved at EKSPLODERE! av av av... Det stod ud i store tykke stråler da jeg fik bh'en af

Det er første gang Laura sover igennem, men vi håber da bestemt ikke det bliver sidste gang! Vi kom sent i seng fordi hun havde ondt i mavsen i går aftes (vi havde været til svømning og tror måske hun slugte lidt rigeligt vand ). Også derfor vi vækkede hende til sidst i formiddag, for tænk nu hvis hun ikke havde det godt og derfor sov fra måltiderne

Hun er glad og tilfreds, leger, griner og pludrer løs og hendes mave er meget bedre!

Vil absolut intet med denne tråd, bare fortælle at musen har sovet igennem for første gang! Hun bliver 4 mdr. på fredag

Knus Caroline

Fantastisk 

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Fordi du gled i mælken???...HAHAHAHA

HAHAHA.. åh, det kunne have været kønt!!!

Anmeld

16. juni 2010

Pia.

Ej hvor skønt... dejligt med en hel nattesøvn så kan man klare hele verden i dag ikk...

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Zafir skriver:

FLOT

Håber for dig at det bliver ved... Idun sov igennem første gang da hun var 10 uger... Gjorde det så faktisk ikke ritig igen, før hun var 3 år... mmm...

Men krydser fingre for dig. Hehe... Lover at babserne ikke springer i luften, selvom det føles sådan.

Ja, vi nyder også bare at det er sket en enkelt gang og satser ikke på at det sker igen Men det kunne da være skøøønt hvis det blev en vane!

Jeg var simpelthen nødt til at smæk fodre hende og derefter malke en ordentlig portion ud! Så Daniel lagde mærke til at jeg lige blev 5 cm lavere da trykket blev lettet haha

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Pia. skriver:

Ej hvor skønt... dejligt med en hel nattesøvn så kan man klare hele verden i dag ikk...

bortset fra at jeg ikke kunne sove efter kl. 5 Gjorde hvad jeg kunne, men nix... Blev kun til 5 min her og der! TYPISK.. men jeg lærer det nok en gang

Det var dejligt at kunne blive liggende i sengen, om ikke andet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.