Dygtig lille pige vi har!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

hej smuksak,

fantastisk med din lille prinsesse. Her sover drengene fra kl 23.30 - ca. 5.30 hver dag!!! Bekymre mig lidt at de allerede sover igennem, og har en rytme - det siger alle jo, at det ikke er muligt. Men de har altså gjort det nu i 10 dage. hehe. HVAD GØR MAN MED DE BRYSTER... mine er ved at springe hver morgen, og jeg opdager det altid når jeg er igang med at skifte før morgenamningen - damn  - det drypper over det hele. hhehe.

hvor skønt! og kan da forestille mig du er endnu mere ved at sprænge når du har TO munde at mætte AVVVV!!!

Lyder da bare fedest at de sover igennem, de to skønne knægte! Jeg hører om mange der sover igennem fra de er helt helt små, så det tror jeg bestemt ikke du skal bekymre dig om Du må bare ikke blive overrasket hvis de pludselig ændrer rytme (men det aftaler vi da bare at de ikke gør!!!)...

MØS og et billede af den sovende prinsesse:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

hvor skønt! og kan da forestille mig du er endnu mere ved at sprænge når du har TO munde at mætte AVVVV!!!

Lyder da bare fedest at de sover igennem, de to skønne knægte! Jeg hører om mange der sover igennem fra de er helt helt små, så det tror jeg bestemt ikke du skal bekymre dig om Du må bare ikke blive overrasket hvis de pludselig ændrer rytme (men det aftaler vi da bare at de ikke gør!!!)...

åååååhhhhh smukke... 'kæft hvor er hun altså bare deeejlig. Kan slet ikke stå for hende, nøøøøj hun er bare så søøøød

Anmeld

16. juni 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

Undskyld jeg blander mig - men hold op et sødt billede altså

Den dragt har Liva også.. Eller er Laura´s en body??

Sikke meget tøj de 2 deler... thihi..

Anmeld

16. juni 2010

Mor til L&S

Malene84 skriver:

jooo det er jo fantastisk!!! Vores drenge sov også i det mønster fra 4½ uge til nu, jeg tør ikke helt tro på at det blir ved. hahaha. De sover også dejligt om dagen i barnevognen, der tager de gerne lige 4 timer. De tager endnu en tur imellem 17-20. det er sgu utroligt. dejligt med gode sovehjerter.

Lad os håbe at det varer ved

Anmeld

16. juni 2010

B&J

ej hvor dejligt sikke en stor pige du har.... og uhhh av av stakkels dig mega krammer

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Rollo skriver:

Undskyld jeg blander mig - men hold op et sødt billede altså

Den dragt har Liva også.. Eller er Laura´s en body??

Sikke meget tøj de 2 deler... thihi..

nej, det er skam dragten Vi har åbenbart samme tøjsmag en HAMRENDE lækker tøjsmag

Og tak, i øvrigt

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Malene84 skriver:

åååååhhhhh smukke... 'kæft hvor er hun altså bare deeejlig. Kan slet ikke stå for hende, nøøøøj hun er bare så søøøød

jeg glææææder mig til de 3 skal ligge og tumle rundt sammen når drengene er blevet lidt ældre

Anmeld

16. juni 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

nej, det er skam dragten Vi har åbenbart samme tøjsmag en HAMRENDE lækker tøjsmag

Og tak, i øvrigt

Lige mine ord Lækker tøjsmag..

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

Åhh hvor det bare lyder som sød musik i mine trætte mor-ører *suk* Håber at vores manse gør lille Laura kunsten efter (bare gerne tidligere end 4 måneder, hehe - man har jo lov at drømme)!

Tillykke med den gode nat, jeg håber for jer at det fortsætter! Men det tror jeg da. Tror ikke at e barn sover 9 timr for så pludselig at gå tilbage til 3 eller 4.

Vores dreng sover som regel 6 timer første gang og derefter 2-3 timer. Men de sidste to nætter har været forfærdelige, så håber ikke han pludselig har droppet dne gode rytme!

Anmeld

16. juni 2010

Vial

Malene84 skriver:

jooo det er jo fantastisk!!! Vores drenge sov også i det mønster fra 4½ uge til nu, jeg tør ikke helt tro på at det blir ved. hahaha. De sover også dejligt om dagen i barnevognen, der tager de gerne lige 4 timer. De tager endnu en tur imellem 17-20. det er sgu utroligt. dejligt med gode sovehjerter.

For fanden Malene.. Håber ikke I har stjålet alle sovehjerterne. Ellers så vil jeg meget gerne bestille to stk til Søborg her om et par mdr.

Kan slet ikke få armene ned over dine indlæg. Så dejligt at læse

...og så må brysterne gerne eksplodere bare børnene sover.. hehe.. (jaja, jeg har da aldrig prøvet det der bryst-halløj)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.