Dygtig lille pige vi har!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

Ja, vi nyder også bare at det er sket en enkelt gang og satser ikke på at det sker igen Men det kunne da være skøøønt hvis det blev en vane!

Jeg var simpelthen nødt til at smæk fodre hende og derefter malke en ordentlig portion ud! Så Daniel lagde mærke til at jeg lige blev 5 cm lavere da trykket blev lettet haha

HAHA... Men godtnok at der er mælk nok i hvertfald...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Moderator

Zafir skriver:

HAHA... Men godtnok at der er mælk nok i hvertfald...!

ja, det er heldigvis ikke et problem

Anmeld

16. juni 2010

Tulle28

Årh jaaaa, hvor er jeg bare misundelig!!! Jeg skal vist ikke klage, vi ammer som regel kun en enkelt gang om natten, men alligevel... Det bliver dejligt at kunne få så mange timer sammenhængende. Vi håber det er en ny trend

Knus Tulle

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Tulle28 skriver:

Årh jaaaa, hvor er jeg bare misundelig!!! Jeg skal vist ikke klage, vi ammer som regel kun en enkelt gang om natten, men alligevel... Det bliver dejligt at kunne få så mange timer sammenhængende. Vi håber det er en ny trend

Knus Tulle

ja, vi er som regel også kun oppe én gang Det er rart nok i forhold til dem der er oppe hver 2. time

Anmeld

16. juni 2010

Mor til L&S

Skønt Det betyder meget at få nattesøvn

Liva har sovet igennem hver nat siden hun var 4 uger, det er altså skønt. fra 22-23 stykker til 06-07 stykker

Anmeld

16. juni 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

Hun sov fra 00.30-9.30 Vi vækkede hende til sidst, dels fordi vi blev en anelse bekymrede, og dels fordi mor her var ved at EKSPLODERE! av av av... Det stod ud i store tykke stråler da jeg fik bh'en af

Det er første gang Laura sover igennem, men vi håber da bestemt ikke det bliver sidste gang! Vi kom sent i seng fordi hun havde ondt i mavsen i går aftes (vi havde været til svømning og tror måske hun slugte lidt rigeligt vand ). Også derfor vi vækkede hende til sidst i formiddag, for tænk nu hvis hun ikke havde det godt og derfor sov fra måltiderne

Hun er glad og tilfreds, leger, griner og pludrer løs og hendes mave er meget bedre!

Vil absolut intet med denne tråd, bare fortælle at musen har sovet igennem for første gang! Hun bliver 4 mdr. på fredag

Knus Caroline

hej smuksak,

fantastisk med din lille prinsesse. Her sover drengene fra kl 23.30 - ca. 5.30 hver dag!!! Bekymre mig lidt at de allerede sover igennem, og har en rytme - det siger alle jo, at det ikke er muligt. Men de har altså gjort det nu i 10 dage. hehe. HVAD GØR MAN MED DE BRYSTER... mine er ved at springe hver morgen, og jeg opdager det altid når jeg er igang med at skifte før morgenamningen - damn  - det drypper over det hele. hhehe.

Anmeld

16. juni 2010

Malene84

Rollo skriver:

Skønt Det betyder meget at få nattesøvn

Liva har sovet igennem hver nat siden hun var 4 uger, det er altså skønt. fra 22-23 stykker til 06-07 stykker

skøøøøønt at høre... jeg har netop lige skrevet at mine drenge sover igennem og de er kun 6 uger (i dag), men ingen tror på det. hehe

Anmeld

16. juni 2010

Mor til L&S

Malene84 skriver:

skøøøøønt at høre... jeg har netop lige skrevet at mine drenge sover igennem og de er kun 6 uger (i dag), men ingen tror på det. hehe

Skønt ikke???? Man har altså bare MEGET mere overskud når man får sin nattesøvn!

Mangé troede heller ikk på det her - 4 uger... Det kan da ikke passe??!! Joooo det gør

Anmeld

16. juni 2010

Malene84

Rollo skriver:

Skønt ikke???? Man har altså bare MEGET mere overskud når man får sin nattesøvn!

Mangé troede heller ikk på det her - 4 uger... Det kan da ikke passe??!! Joooo det gør

jooo det er jo fantastisk!!! Vores drenge sov også i det mønster fra 4½ uge til nu, jeg tør ikke helt tro på at det blir ved. hahaha. De sover også dejligt om dagen i barnevognen, der tager de gerne lige 4 timer. De tager endnu en tur imellem 17-20. det er sgu utroligt. dejligt med gode sovehjerter.

Anmeld

16. juni 2010

FruEllingsen

hvor dejligt.

Kan godt forstå du var ved at eksplodere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.