Av av av.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Risen

MoarJ skriver:

Hvordan står det til hos dig?

Desværre er det forsvundet igen.. Har kun lidt spænding i lænden, eller intet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Corn

Risen skriver:

ja sikke nogle drillebørn vi har.. Det er bare så skuffende en følelse at det forsvandt.. Var helt sådan "åh åh , nu er det tid" , og følelserne sad ud på tøjet.. men nej sådan skulle det ikke være.. Øv hvor er det træls for dig 3 gang?.. Øv bøv.. En lille drillenisse.. Men mon ikke det snart sker? De forbereder os måske til det inden ikke for længe?  

Ja for mit vedkommende er der jo "kun" 2 uger til termin

Gik en lang tur med hunden her til formiddag efter at have afleveret de to store i bhv... Nåede så lige hjem, så ringede bhv, at ældstemanden havde kastet op

Så hvis det er noget vi skal have indenfor dørene, så vil jeg godt vente med fødsel til det er overstået

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Ja for mit vedkommende er der jo "kun" 2 uger til termin

Gik en lang tur med hunden her til formiddag efter at have afleveret de to store i bhv... Nåede så lige hjem, så ringede bhv, at ældstemanden havde kastet op

Så hvis det er noget vi skal have indenfor dørene, så vil jeg godt vente med fødsel til det er overstået

Vildt 2 uger? .. Her kan der jo faktisk gå en hel måned endnu.. tør slet ikke tænke den tanke.. 

Stakkels pus, håber han får det bedre.. 

Min jordmoder fortalte mig at de aldrig får nogle syge gravide ind i fødsel.. Kroppen sætter ikke gang i noget før man er helt klar og har kræfter nok til klare en fødsel.. Lidt vildt egentlig , men smart..  

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Risen skriver:

Vildt 2 uger? .. Her kan der jo faktisk gå en hel måned endnu.. tør slet ikke tænke den tanke.. 

Stakkels pus, håber han får det bedre.. 

Min jordmoder fortalte mig at de aldrig får nogle syge gravide ind i fødsel.. Kroppen sætter ikke gang i noget før man er helt klar og har kræfter nok til klare en fødsel.. Lidt vildt egentlig , men smart..  

Det var såmænd heller ikke mit eget helbred jeg er bekymret for... Det der bekymrer er to bræksyge børn og så en nyfødt på armen... Det kan dræne mig for overskud...

Og ja, jeg er 37+5 idag, så jeg kan i teorien have over 4 uger endnu...

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Det var såmænd heller ikke mit eget helbred jeg er bekymret for... Det der bekymrer er to bræksyge børn og så en nyfødt på armen... Det kan dræne mig for overskud...

Og ja, jeg er 37+5 idag, så jeg kan i teorien have over 4 uger endnu...

Orh ja, den tanke tænkte jeg ikke lige.. Håber han får det bedre og det bare lige var den ene gang.. 

Ih troede du skulle sættes igang eller noget ligende siden du skrev maks 2 uger.. heh

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Risen skriver:

Orh ja, den tanke tænkte jeg ikke lige.. Håber han får det bedre og det bare lige var den ene gang.. 

Ih troede du skulle sættes igang eller noget ligende siden du skrev maks 2 uger.. heh

Nej kun til termin... Men skal til jm idag, så må vi se hvor overrasket hun bliver, når jeg nu overholder min aftale idag...

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Nej kun til termin... Men skal til jm idag, så må vi se hvor overrasket hun bliver, når jeg nu overholder min aftale idag...

Hehe ja.. du må lige give en update når du kommer hjem..  

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Risen skriver:

Hehe ja.. du må lige give en update når du kommer hjem..  

Det gør jeg... Men jeg håber da du er smuttet på fødegang i mellemtiden

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Det gør jeg... Men jeg håber da du er smuttet på fødegang i mellemtiden

Hehe I wish ! 

Anmeld

16. juni 2010

MM1987

Risen skriver:

Yeah - Jeg går amokka med skovl og ukrudt.. hehe .. ! 

Ja det er bare super.. Så fedt at kunne få en have.. Hundene elskede det også bare igår da vi var derude for at overtage, på trods af vandpytter større end dem.. hehe.. 

Hehe, ja alle de intime detaljer er herinde og ikke noget man ellers deler med andre .. Lidt sjov tanke faktisk.. 

Selvfølgelig! Du har mange heppepiger herinde ! 

Nåå ja, selvfølgelig synes hundene også det er skønt, vi har en lille dele have (vi er kun 5 ejerlejligheder) og Rocky elsker at være dernede - tror også jeg skal ned og ligge i hængekøjen idag

Ja det er lidt tosset, men jeg tænker ikke over det, og det er jo fordi det er helt naturligt herinde, og det er dejligt - for man har brug for et sted hvor man ikke skal overveje hvert et ord (kan jeg godt komme til overfor veninder der slet ikke står i samme situation).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.