Av av av.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Risen

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Det var lige sådan mine veer startede op følte også der var en der strammede min lænd op ..... Syndes du skal ringe til fødegangen og fortælle hvordan du har det ..... måske siger de at du bare skal tage det roligt og lade tiden komme til dig .... men det kan jo også være de vil ha dig ind til et lille tjek og så har du da vished ..... XXXX for dig så du kan få din lille bebs ud 

Og husk og opdater os lidt he he .. altid spændene og følge lidt med 

og så et lille Knusss 

Ih tak for svar .. Hvor er det bare vildt hvis det sker inde ikke alt for længe.. tør næsten ikke tro på det.. Hævede din mave op når du fik den der smerte i siden?.. Ringer derind hvis det forsætter og bliver regelmæssigt.. synes man hører om så mange hvor det går i sig selv igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Ringer hvis det bliver ved og begynder at blive regelmæssigt.. Det er det slet ikke lige nu.. Men shit begynder helt at svede ved tanken om det kan ske anytime.. måske er det en optakt?.. 

Det er da meget sandsynligt! Nøj, Risen - jeg glæder mig til at høre om det og se billeder Du holder os lige løbende opdateret, ikke?

Anmeld

15. juni 2010

Fru Dinesen

tror ik den hævede op da ..... måske skulle du ringe afligeveller .... også så du ik går rundt og er urolig for om det er noget andet .... tror jeg nu ik det er og ingen prees her fra .. 

uhhh syndes godt lige nu at de næste 6 måneder må gå rigtig rigtig hurtig så jeg kan få min 3. baby 

Anmeld

15. juni 2010

Risen

ct skriver:

Det er da meget sandsynligt! Nøj, Risen - jeg glæder mig til at høre om det og se billeder Du holder os lige løbende opdateret, ikke?

Jeg skal gøre mit bedste smukke ! .. Nu vil jeg tage et varmt bad og prøve at smutte i seng inden ikke alt for længe.. Spare på energien hvis det skulle ske inden ikke så længe.. 

Anmeld

15. juni 2010

Risen

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

tror ik den hævede op da ..... måske skulle du ringe afligeveller .... også så du ik går rundt og er urolig for om det er noget andet .... tror jeg nu ik det er og ingen prees her fra .. 

uhhh syndes godt lige nu at de næste 6 måneder må gå rigtig rigtig hurtig så jeg kan få min 3. baby 

Ja måske skulle jeg?.. Men tror lige jeg venter lidt endnu .. Smutter i bad og så prøver jeg at få lidt søvn og se hvad der så sker.. Tusinde tak for svar..

Anmeld

15. juni 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Jeg skal gøre mit bedste smukke ! .. Nu vil jeg tage et varmt bad og prøve at smutte i seng inden ikke alt for længe.. Spare på energien hvis det skulle ske inden ikke så længe.. 

Det lyder fornuftigt!

Pøj-pøj med det, og sov godt(hvis du kan)

Anmeld

15. juni 2010

Fru Dinesen

Rigtig go ide med badet og lidt søvn  

held og lykke Knusss 

Anmeld

15. juni 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Men jeg har også læst, at det godt kan sløve veerne meget at ligge ned, og at man helst skal stå op - selv om det jo også er godt at være udhvilet

Jeg ved nu ikke, om det passer, men ville lige nævne det

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uh uh uh

Anmeld

15. juni 2010

Low

Det lyder helt spændende . Hold mig lige opdateret hvis du har lyst . Det kunne være sjovt hvis vi fødte samme dag . Her har jeg dog en masse plukveer men jeg tror desværre ikke de bliver kraftigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.