Av av av.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Risen

Low skriver:

Det lyder helt spændende . Hold mig lige opdateret hvis du har lyst . Det kunne være sjovt hvis vi fødte samme dag . Her har jeg dog en masse plukveer men jeg tror desværre ikke de bliver kraftigere

Sorry har først se din besked nu ..  Vågnede med de vildeste smerter nogensinde og måtte simpelthen op og stå og det hele.. .Er helt sikker på det har været en ve.. AV! nå men den forsvandt jo igen og øv så var der bare intet udover den der trykken på lænden.. hm.. Men måske betyder det at det sker snart?.. For der var godt nok gang i den mave igår.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

MM1987

Uhh det er altså spændende...

Håber du har overskud til at holde opdateret, det er alt for spændende...

Knus

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Uhh det er altså spændende...

Håber du har overskud til at holde opdateret, det er alt for spændende...

Knus

Hej søtte.. har desværre ikke så meget at opdaterer med.. Der er ikke sket en dyt siden klokken 4 i nat.. .. Kun ondt i lænden men meget mildt i forhold til igår.. 

Anmeld

16. juni 2010

MM1987

Risen skriver:

Hej søtte.. har desværre ikke så meget at opdaterer med.. Der er ikke sket en dyt siden klokken 4 i nat.. .. Kun ondt i lænden men meget mildt i forhold til igår.. 

ØV...

Hmm, håber der kommer gang i den igen - du må ud og gå en lang tur og gøre hvad man nu ellers kan

Jeg går helt og glæder mig til du skal føde - helt fjollet

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Mia Maia skriver:

ØV...

Hmm, håber der kommer gang i den igen - du må ud og gå en lang tur og gøre hvad man nu ellers kan

Jeg går helt og glæder mig til du skal føde - helt fjollet

Ja vi overtog koloni have igår og der skal bare laves meget, så overvejer at tage en tur derud og være lidt fysisk aktiv og håbe på der sker noget.. 

Hehe det er da ikke fjollet, man føler jo nærmest man kender hinanden helt herinde.. Jeg går sådan og glæder mig til din testdag og når der er nogle nedture kan jeg blive helt rasende selvom det ikke er mig det sker for.. 

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Hvor fejt... De driller de unger

Her havde jeg tredje optakt igår aftes og jeg begyndte at vandre rundt i stuen for vidste jeg ikke ku sove... Gik i bad, ordnede vasketøj og til sidst var der så meget ro at jeg gik i seng.... Og intet siden da... FOR TREDJE GANG...

Har jm tid idag, som hun ikke regnede med at jeg kom til, men det gør jeg så

Anmeld

16. juni 2010

Mira0911

Hvordan står det til hos dig?

Anmeld

16. juni 2010

MM1987

Risen skriver:

Ja vi overtog koloni have igår og der skal bare laves meget, så overvejer at tage en tur derud og være lidt fysisk aktiv og håbe på der sker noget.. 

Hehe det er da ikke fjollet, man føler jo nærmest man kender hinanden helt herinde.. Jeg går sådan og glæder mig til din testdag og når der er nogle nedture kan jeg blive helt rasende selvom det ikke er mig det sker for.. 

Ja, igang med at grave lidt - det må kunne gøre det...

Og hvor hyggeligt, med en kolonihave - det bliver Clara glad for...

Ja det er jo det man gør...alt hvad der har med sex, underliv, graviditet og fødsel at gøre - der tror jeg vi er dem der kender hinanden bedst

Det er dejligt at vide at der altid er nogen herinde der har tid til at lytte og som hepper og tænker på en...

Knus

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Hvor fejt... De driller de unger

Her havde jeg tredje optakt igår aftes og jeg begyndte at vandre rundt i stuen for vidste jeg ikke ku sove... Gik i bad, ordnede vasketøj og til sidst var der så meget ro at jeg gik i seng.... Og intet siden da... FOR TREDJE GANG...

Har jm tid idag, som hun ikke regnede med at jeg kom til, men det gør jeg så

ja sikke nogle drillebørn vi har.. Det er bare så skuffende en følelse at det forsvandt.. Var helt sådan "åh åh , nu er det tid" , og følelserne sad ud på tøjet.. men nej sådan skulle det ikke være.. Øv hvor er det træls for dig 3 gang?.. Øv bøv.. En lille drillenisse.. Men mon ikke det snart sker? De forbereder os måske til det inden ikke for længe?  

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Ja, igang med at grave lidt - det må kunne gøre det...

Og hvor hyggeligt, med en kolonihave - det bliver Clara glad for...

Ja det er jo det man gør...alt hvad der har med sex, underliv, graviditet og fødsel at gøre - der tror jeg vi er dem der kender hinanden bedst

Det er dejligt at vide at der altid er nogen herinde der har tid til at lytte og som hepper og tænker på en...

Knus

Yeah - Jeg går amokka med skovl og ukrudt.. hehe .. ! 

Ja det er bare super.. Så fedt at kunne få en have.. Hundene elskede det også bare igår da vi var derude for at overtage, på trods af vandpytter større end dem.. hehe.. 

Hehe, ja alle de intime detaljer er herinde og ikke noget man ellers deler med andre .. Lidt sjov tanke faktisk.. 

Selvfølgelig! Du har mange heppepiger herinde ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.