Av av av.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.926 visninger
39 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Risen

Synes godt nok jeg har ondt i lænden lige nu.. Det føles som om der er en der står og strammer et bælte omkring den .. Der kommer også en bidende smerte i venstre side nede ved lysken.. AV for en i fanden det gør nuller naller.. Gad vide hvad det kan være? - Andre der også har det sådan?.. Mens smerte i venstre side i bølger og spændt lænd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Fru Dinesen

Hvor langt er du henne ???? 

Anmeld

15. juni 2010

Risen

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Hvor langt er du henne ???? 

38+1.. ..

Anmeld

15. juni 2010

Fru Dinesen

Jammen søde så kan det da godt være nogle små begyndene veer spænder din mavse op ???? 

Anmeld

15. juni 2010

Risen

Jammen søde så kan det da godt være nogle små begyndene veer spænder din mavse op ???? 

Ja?! .. oh no.. Har faktisk haft tegnblødning igår.. .. Men synes nu ikke maven spænder op , ikke som den plejer at gøre under en plukkeve.. 

Anmeld

15. juni 2010

CamillaT89

Ihh, ring ind på fødegangen  

for, hun er på vej ud

Anmeld

15. juni 2010

Risen

skal de ikke være over hele maven den der smerte hvis det er veer ? .. eller kan de godt bare sætte sig i den ene side? .. 

Anmeld

15. juni 2010

Fru Dinesen

Det var lige sådan mine veer startede op følte også der var en der strammede min lænd op ..... Syndes du skal ringe til fødegangen og fortælle hvordan du har det ..... måske siger de at du bare skal tage det roligt og lade tiden komme til dig .... men det kan jo også være de vil ha dig ind til et lille tjek og så har du da vished ..... XXXX for dig så du kan få din lille bebs ud 

Og husk og opdater os lidt he he .. altid spændene og følge lidt med 

og så et lille Knusss 

Anmeld

15. juni 2010

Fru Dinesen

mine startede også i den ene side .. og så udviklede det sig stille og roligt 

Anmeld

15. juni 2010

Risen

ct skriver:

Ihh, ring ind på fødegangen  

for, hun er på vej ud

Ringer hvis det bliver ved og begynder at blive regelmæssigt.. Det er det slet ikke lige nu.. Men shit begynder helt at svede ved tanken om det kan ske anytime.. måske er det en optakt?.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.