Nu siger jeg lige en hel masse som sikkert er meget tabu...
Jeg har altid tænkt at vi skulle have 2 børn, men efter Alfred er kommet, er vi begge næste 100% sikre på vi ikke vil have flere.
Han er snart 4 måneder og det har været så usandsynligt hårdt!!! Han skreg enormt meget de første 3 måneder - kolik agtigt. Jeg har været rigtig meget syg (er først blevet helt rask for 2 uger siden). Nu går det rigtig godt, men han er en meget krævende lille fyr, skal konstant stimuleres og har stadig ikke så meget rytme. Jeg lider stadig af massivt søvnunderskud... Vi har ikke fået nogen støtte fra familien, så vi står med det hele selv...
Jeg har det enormt svært med at få frarøvet min "frihed"... Rollen som mor har ikke været let for mig - og jeg føler ellers at det går godt på alle andre fronter af livet og at jeg generelt er en person med meget overskud!
Det er stadig meget svært at være mor, synes jeg - selvom der er 1000vis af gode stunder og vi elsker vores lille søn overalt på jorden!!!
Men jeg tror bare det har været så hårdt for os begge - min mand og jeg, at vi ikke magter flere børn. Jeg har endda overvejet at blive steriliseret....
Såeh ja, det var så helt ærligt lige i dag har jeg det sådan... Måske bliver det bedre i morgen...
Anmeld