Findusinde skriver:
Hej piger...
Vi har altid snakket om herhjemme at vi gerne ville have 2 børn... Men siden laura er kommet til, er jeg kommet mere og mere i tvivl, om jeg har lyst til flere.. Jeg er sindsyg bange for ikke at have kærlighed nok til dem begge, er bange for at "glemme" Laura..
Hun lå mellem os i aftes i vores seng, hun lå med den ene hånd på fars arm og den anden på min kind.. Der sagde jeg til Thomas.. "Jeg har lyst til at vi bare har hende"
Er jeg voldsom egoistisk hvis jeg kun ønsker et barn??
Vi har været SÅ heldige med Laura.... Har aldrig haft lange nætter hvor hun ikke vil sove, lange skrigeture osv... HUn har været syg 2 gange i sit liv.. Hun er enormt glad for fremmede er glad, livlig og tryg ved andre mennesker..
Vi havde snakket om at starte op med projekt baby til feb 2012.. Men puha hvor er jeg kommet i tvivl... Alle spøger mig efter når jeg sidder med en nyfødt, om det ikke bare rykker i æggestokkene.. Hmmm nej det gør det faktisk ikke.. Jeg er glad for at jeg er på den anden side.. 
Undskyld det rodede indlæg.. Håber i kan følge med i hvad jeg mener.?
KNus
Nej, der er ikke noget ivejen for "kun" at få et barn

Hvis ikke du føler for at få nummer to, så skal du absolut ikke gøre det, og det gør dig ikke egoistisk.
Vi har Marcus herhjemme på 1 år og 10 mdr og Ida på 2 1/2 mdr. Mens jeg var gravid tænkte jeg også på om Marcus nu ville blive forsømt når hun ville komme, og om jeg havde kærlighed nok til to. Men det er ikke noget problem. Marcus får stadig masser af kærlighed og alenetid med mor og far, og min kærlighed til mine børn er bare vokset af at Ida også er kommet
Marcus har også altid været en nem dreng ligesom Laura. Der har aldrig været det store bøvl med ham. Jeg var også nervøs for hvordan ida ville blive, men heldigvis er hun som sin bror og er en meget stille og rolig pige der sover godt om natten

Du har jo noget tid til at beslutte dig endeligt, og hvis du ikke føler for det om 1 1/2 år, så skal i ikke gøre det.