Kæresten tænker på en måde kun på sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

NinaNymannMadsen

Perl skriver:

det havde jeg heller ikke fundet mig i det der, jeg havde bedt ham tage sig sammen eller skride!

har også lige idag haft det oppe med en kæmpe diskution. han kunne godt se der var et problem med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Lillefe

Astasmor skriver:

har også lige idag haft det oppe med en kæmpe diskution. han kunne godt se der var et problem med det.

Ja min kæreste er tekniker, hjemme hos os bygger vi allerhøjest på pc'erne (de gamle) og dem vi har, har vi haft i over 3 år! det fungere fint og spiller wow. Så man kan sagtens have noget som virker af ældre model.

Anmeld

16. juni 2010

NinaNymannMadsen

Perl skriver:

Ja min kæreste er tekniker, hjemme hos os bygger vi allerhøjest på pc'erne (de gamle) og dem vi har, har vi haft i over 3 år! det fungere fint og spiller wow. Så man kan sagtens have noget som virker af ældre model.

ja men han vil ha det nyeste af det nyeste helst da. :d men sådan er det jo med nogen fyre.

håber og tror han har forstået det denne her gang.

Anmeld

16. juni 2010

Sujan

Jeg er enig med de andre i at du må slå i bordet..

Og det det gør mig rigtig sur et at han siger at DU MÅ FÅ 500 KR TIL BABY... Er det ikke jer begge to det skal bruge penge på baby???? Det er da udgifter i begge har.. Ej jeg var bleve gal

Anmeld

16. juni 2010

Lillefe

Astasmor skriver:

ja men han vil ha det nyeste af det nyeste helst da. :d men sådan er det jo med nogen fyre.

håber og tror han har forstået det denne her gang.

Nej min kæreste vil da også helst have det nyeste af det nyeste men nu har han jo altså også valgt at få en familie, jeg vil da også godt have et stort 50 tommer tv, og en rejse til Australien men det har jeg da ikke lige råd til. Man må lærer at noget bare bliver ved drømmene.. sådan er livet.. med mindre man altså har valgt ikke at få børn eller at man har valgt at få en job hvor man tjener en masse penge

Anmeld

16. juni 2010

NinaNymannMadsen

Perl skriver:

Nej min kæreste vil da også helst have det nyeste af det nyeste men nu har han jo altså også valgt at få en familie, jeg vil da også godt have et stort 50 tommer tv, og en rejse til Australien men det har jeg da ikke lige råd til. Man må lærer at noget bare bliver ved drømmene.. sådan er livet.. med mindre man altså har valgt ikke at få børn eller at man har valgt at få en job hvor man tjener en masse penge

helt enig. man priotere sin familie højere end de fornøjelser man kunne få. for man har sku brug for mad og drikke hver dag, og nyt tøj når man er en lille baby der vokser hele tiden jo også ( tak gud for genbrugsbutikker)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.