Uden og skulle vide mig klog og sætte nogen i bås (da jeg hader når man gør det forhastet) ... Så lyder det som om det ikke rigtig er gået op for din kæreste endnu at i rent faktisk snart skal være forældre... og at han mildest talt er meget barnlig i sin opførsel vedr økonomi. Hvis i har et KÆMPE rådighedsbeløb til jer selv, og han snildt ku spendere 5000 kr afsted uden lige på en ny computer, ja så var det da ok... Men sådan er virkeligheden vidst ikke lige kan jeg høre, når du får sølle 500 kr....... Hvilket igen viser hans useriøse opførsel omkring dette. For jeg tror han får et massivt chok når han ser hvor lidt du får for de penge, specielt i udstyr.
Nu ved jeg ikke hvor mange gange i har prøvet og snakke sammen om dette... Men jeg synes slet ikk du er hysterisk, jeg synes derimod du er i din ret til og stå frem for jeres kommende barn. Og forstår godt du må være helt ulykkelig indeni over hans opførsel... Start evt ud med og find de billigste priser du kan på barnevogn, seng, puslebord, og autostol, som jo ER nødvendigt fra starten, (hvis ikk i har snakket mange gange sammen om det) og fortæl ham hvor meget det bekymrer dig at i ikke har købt noget endnu... så kan han ligesom se sort på hvidt hvor meget det koster... og det endda er det billigste!! Hvis han stadig skaber sig efter der, synes jeg, selvom det tit kan være svært og åbne sig helt, at du må fortælle ham hvor meget det sårer dig han ikk kan se realiteterne i øjnene og det virker som om for dig at han ikk er engeageret i det og ikk forstår dig og dine behov også.
Hvis du allerede har været alt dette igennem, tror jeg godt nok jeg ville handle noget mere drastisk... mest i form af og "skræmme" ham i håb om han vågner.. simpelthen skride hjem til en veninde eller en mor og give ham noget tid til og tænke over hvad han vil, da du ikk føler dig klog på det med alt det useriøse opførsel han viser dig. der er jo self konsekvenser af det... at han måske takker nej tak til det hele... Men med den attitude han ligger for sig nu, tror jeg da godt nok hellere jeg ville være foruden sådan et ekstra "stort" pattebarn, når baby kommer 
Håber på det bedste for dig, en graviditet sku jo helst være en dejlig tid, specielt for dig 
Anmeld