Kæresten tænker på en måde kun på sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.494 visninger
35 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Anonym trådstarter

Hejsa..

Jeg er gravid og skal have barn til oktober.. 

Der er ikke blevet købt noget som helst til den lille og det stresser mig faktisk ret meget..

Min kæreste vil nu have ny computer og siger at jeg må købe for 500 kr, HVIS han må købe for 5000 til at lave en ny com.. 

Føler et eller andet sted at han syntes at en fucking computer er vigtigere end at vi ikke mangler noget til vores barn..

Han har også fået lov til at få den nye IPHONE 4 i næste månede.. (eller han bestilte den bare og sagde at den SKULLE han have UANSET HVAD)

Er det mig der er for hysterisk??

Eller hva mener i??

Det såre mig og samtidig gør det mig gal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

mariamiss6

Jeg synes du skulle sætte ham på plads... Og sige at først må i ud og købe tingene til baby, så kan i se hvad der bliver tilbage af penge til computer....

Og ja det var hvad jeg havde gjort hvis det var min kæreste.... Og jeg HAR også gjort det FLERE gange....

Anmeld

14. juni 2010

XXSS

Det virker ret egoistisk! og ikke okay.. Altså der kommer et lille barn til verden, som først og fremmest skal have tøj på kroppen før en ny computer - han skal hvis indse, hvad han i virkeligheden har gang i.

Anmeld

14. juni 2010

henh01

Jeg ville blive gal..

Han virker lidt som en forkælet unge der får hvad han pejer på. 5000 kr på en ny com - som sikkert er unødvendig - er ikke rimeligt hvis det resulterer i at I ikke har penge til den lille. Tror ikke han er klar over hvor dyrt det er at få sådan en bette én.

Jeg ville give ham en verbal lussing og et los i skridet for at få hans øjne åbnet.. griner

Anmeld

14. juni 2010

B&J

hold da op jeg havde også sat ham på plads inden babyen eller så er det sku ham der får sparket forstår han slet ikke den lille har  brug for ting... åhhh du trænker til en virkelig knuser og håber du får snakket rigtigt grundigt med ham

Anmeld

14. juni 2010

Mor-til-asta-09

Det havde jeg bestemt ikke fundet mig i. Han skal sgu vise hvem der bestemmer, og hvem der er vigtigst.. Og det er bestemt ikke hans computer, men at jeres bebs har noget at sove i, og har tøj på kroppen.. Hvordan kan man være så egoistisk..

Har svært ved at sætte mig ind i det, da min kæreste slet ikke var sådan.. Han var næsten mere ivrig end mig med at få købt noget

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

Han har taget et lån på 10 tusind i denne månede, Og det er ud af dem jeg må få 500kr til at bruge på den lille.. også siger han at i næste månede skal han have lov til at bruge 3500, hvis jeg skal bruge 500.. hmm.. 

Anmeld

14. juni 2010

henh01

Taget et lån for at få en ny com? Undskyld men han virker ikke særlig ansvarlg. Alle de små dyre forbrugs lån, øv øv øv øv en alarm klokke ringer i mit hovedet..

Jeg synes I skal sætte jer ned ogskrive alle de ting i mangler og prisen herpå. På den måde går demåske op for ham hvor dyrt det er at få et barn. herefter  må I sparer de penge op det koster og han kan da købe com for resten.

Anmeld

14. juni 2010

B&J

Anonym skriver:

Han har taget et lån på 10 tusind i denne månede, Og det er ud af dem jeg må få 500kr til at bruge på den lille.. også siger han at i næste månede skal han have lov til at bruge 3500, hvis jeg skal bruge 500.. hmm.. 

han lyder som en du skal komme væk fra.... jeres barn skal da have tøj banevogn ja uhh der er mange ting bliver helt ør af alle de ting og det kan man ikke få for 500kr

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

Det såre mig også rigti meget at han er sådan.. blir så ked af det..

han blir bare ved med at sige at vi nok skal nå det osv, men allerede nu er jeg stresset pga vi intet har til den lille endnu..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.