Danmark-Holland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Becks

Nej!

Skal heldigvis på job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

VIPpigen

DK skriver:

Øhhh fodbold? Vi tændte for fjerneren i lørdags og så at det var Fifa World cup og ikke VM og undrede os ret meget over at de viste andet fodbold end VM lige i øjeblikket. Der gik lidt tid før vi fattede at det nok var det samme, he he... Så det er sådan cirka det niveau af interesse og ekspertise der bliver lagt i fodbold herhjemme. Måske hvis de når finalen skal vi se det. Ellers er vi på alle måder SÅ ligeglade. Men sådan er det nu med alt sport. Det fænger bare ikke rigtigt herhjemme!

Eiiiiii.... Kan lige se forvirringen i jeres hoveder.... Men nogen gange er fodbold bare fodbold.

Herhjemme forstår kæresten heller ikke alt om fodbold...

Hvornår er det en dødbold???

Det er det når der er hjørnespark, eller hvor bolden ligger stille på jorden....

Nåååå Jamen jeg troede det var når den punkterede....

Yep.... Ikke alle fyre forstår fodbold heller...

Anmeld

14. juni 2010

Mira0911

MEL10 skriver:

Er vi nogle der skal se VM-landskampen her kl. 13.30, og støtte de danske drenge mod Holland?
Eller er det bare mig der går op i sådan noget?

Ser det ud af øjenkrogen...

Anmeld

14. juni 2010

saxa

Fjernsynet kører alt imens eksamenslæsningen er i fuld gang - og bliver da nød til at se vores drenge spille bold.. Selvom det ikke kører særlig godt for dem lige nu..

Anmeld

14. juni 2010

lotte32

jeg ser det self.  hep hep hep

Anmeld

14. juni 2010

Lou

jeg er på arbejde og kan ikke se det... går normalt ikke så meget op i det.. men ved ikke hvorfor men kan ikke lade være med at være vildt nysgerrig så prøver at følge med på nettet http://www.marca.com/marcador/futbol/2010/mundial/1a_fase/jornada_1/grupo_e/hol_din/

en spansk hjemmeside der holder en opdateret

Men hvordan er stemningen... ikke så god efter selvmål?

Anmeld

14. juni 2010

Mivsen

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO vi tabte...!
Pis og l*rt...

Anmeld

14. juni 2010

VIPpigen

Ren katastrofe, vi laver selvmål, og 5 min før er vores mål åbent.... Helt ærligt, vi er slet ikke klar til alle de store drenge endnu...

Anmeld

14. juni 2010

Sees

Rigtig øv kamp .. Jeg synes det var tydeligt at Bendtner ikke var helt klar endnu. Rommedahl synes jeg har svigtet meget på det sidste, og det var tydeligt at de har svært ved at klare sig uden Jon Dahl!

For på lørdag.

Anmeld

14. juni 2010

Mivsen

Er ikke helt ening. Og Holland er normalt et rigtig stærk hold. Vi gav dem kamp... Bare ik nok..

Rommedahl var meget mere fremme i dag end ellers.

Og klart bendter ikke tør at gi sig fuldt ud.

Men helt klart mangler vi John Dahl

Men er sikker på vi klar til lørdag.

Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.