Danmark-Holland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

mortilfreja

Jep gu skal vi da se fodbold..

Krigsmaling, flag og hatte er klar...

Vi gør det til en fodboldfest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Low

MEL10 skriver:

Det er dejligt med lidt kampgejst
Min kæreste er da også NOGET træt af at han render rundt på arbejdet, mens jeg kan sidde herhjemme og se fodbold, han mener det burde være omvendt

Haha .. "Stakkels mand" hehe

Anmeld

14. juni 2010

Sees

WUUHUU - Dejligt at se så mange damer med på den. Det plejer jo at være en MANDE-TING.. tsk tsk.
I min familie er jeg nu med hvergang der bliver sendt fodbold, Le Mans OG Boksning.. Måske jeg burde have været en dreng

Anmeld

14. juni 2010

Nadia&Daniel

MEL10 skriver:

Er vi nogle der skal se VM-landskampen her kl. 13.30, og støtte de danske drenge mod Holland?
Eller er det bare mig der går op i sådan noget?

Vi sal ned i min forlovedes fodbold-klub.. Skal grille og se kampen med alle gutterne og deres damer (som vi så fint hedder dernede) Vi er 3 gravide, så vi støtter hinanden med sodavand og hyggesnak i pausen

Anmeld

14. juni 2010

VIPpigen

Jeg skal sq også se fodbold... Altså kan ikke lade vær. Her er det kæresten der hader fodbold, så vi har en lille aftale om at når der er fodbold, så skal han passe den lille, når den kommer... Og så kan han få lov til at se sit formel 1, og le mans, og hvad han ellers følger med i... Bare jeg må se min fodbold. Og så ved kæresten også han kommer lige efter Jesper Grønkjær... Her er han bare min mand...  PUUUHHHH......

Anmeld

14. juni 2010

MinWilliam

Jeg går ikke op i fodbold men kan da godt ske jeg lige skal følge lidt med

Anmeld

14. juni 2010

Lise

Jeg vil helst se landskampe i en bar med en stor kold fadøl i min hånd, og en fjollet hat på hovedet - det sjove går lidt af det her mandag eftermiddag med ammebarnet hængende i patten...

Men jeg ved at kampen kommer til at køre, da andre i huset skal se den, så mon ikke jeg tjekker op på stillingen nu og da..

Anmeld

14. juni 2010

Sulajma

Jeg kan ikke se idéen i at sidde alene og se en fodboldkamp, når man normalt ikke er fodboldfanatiker.

Nu skal jeg på job lige om lidt, men hvis jeg havde haft tid, skulle jeg helt sikkert til ..

.. Danmarks største fodboldfest på Store Torv i Århus med alle vennerne!

Anmeld

14. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

JAAAAAA VI SKAL!!!!!!!! VI ER RØØØØØØDE - VI ER HVIIIIIDEEEEE!!!!

Anmeld

14. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sulajma skriver:

Jeg kan ikke se idéen i at sidde alene og se en fodboldkamp, når man normalt ikke er fodboldfanatiker.

Nu skal jeg på job lige om lidt, men hvis jeg havde haft tid, skulle jeg helt sikkert til ..

.. Danmarks største fodboldfest på Store Torv i Århus med alle vennerne!

Vi ses dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.