Danmark-Holland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
41 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Sees

Er vi nogle der skal se VM-landskampen her kl. 13.30, og støtte de danske drenge mod Holland?
Eller er det bare mig der går op i sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Risen

MEL10 skriver:

Er vi nogle der skal se VM-landskampen her kl. 13.30, og støtte de danske drenge mod Holland?
Eller er det bare mig der går op i sådan noget?

Jeps det skal vi herhjemme og æde masser af hjemmelavet burger ! MuMS! Hep hep 

Anmeld

14. juni 2010

Patrick07

Nope vi skal se den her over på min arbejde... hehe, det kan man da ikke lade være med selv om jeg nu heller ville se en god herre håndbold kamp

Anmeld

14. juni 2010

siw84

nej nej du er skam ikke den eneste der går op i det vi skal skam også følge med i at Holland får tæsk af Danmark 

Anmeld

14. juni 2010

Anne85

Nej jeg går desværre ik så meget op i fodbold. Men har sendt sønnike i vuggestue med landsholdstrøje på (faderens ønske) og fået strenge ordrer om ikke at få veer før EFTER kampen. Så mine drenge skal se den

Anmeld

14. juni 2010

Sees

Anne85 skriver:

Nej jeg går desværre ik så meget op i fodbold. Men har sendt sønnike i vuggestue med landsholdstrøje på (faderens ønske) og fået strenge ordrer om ikke at få veer før EFTER kampen. Så mine drenge skal se den

Hehe, det med veerne, minder mig om at jeg sidste år havde termin, mens der var LE MANS, og jeg fik også af vide at endten skulle jeg føde før eller efter LE MANS. Hvis jeg fik veer midt i LE MANS, så måtte jeg cykle til fødegangen
(Heldigvis fødte jeg 3 uger før )

Anmeld

14. juni 2010

Low

Jeg går ikke op i fodbold men lige den kamp SKAL jeg se

Anmeld

14. juni 2010

Sees

nej nej du er skam ikke den eneste der går op i det vi skal skam også følge med i at Holland får tæsk af Danmark 

SÅDAN skal det være .. Jeg går ellers normalt ikke op i fodbold, KUN når det er landsholdet.. Ja, og så er jeg helt tosset med den nye VM-sang fra Nephew - Og så er der ham der charmebøffen til Nicklas Bendtner (Og lidt Jon Dahl) - De trækker mig måske også lidt til skærmen.  

http://www.youtube.com/watch?v=9kvkaFKoYlI

Anmeld

14. juni 2010

Sees

Low skriver:

Jeg går ikke op i fodbold men lige den kamp SKAL jeg se

Det er dejligt med lidt kampgejst
Min kæreste er da også NOGET træt af at han render rundt på arbejdet, mens jeg kan sidde herhjemme og se fodbold, han mener det burde være omvendt

Anmeld

14. juni 2010

brumbasse

SELVFØLGELIG SKAL VI DA SE BOLD..!!  Datteren er enten nødt til at sove eller tvunget til at se fjernsyn i eftermiddag.

Drengen er sendt i børnehave i landsholdstrøje, i vores hus er det mor her der er fodboldtosse

Min chef sagde en dag at det havde jeg timet godt i fht VM, sagde at han bare skulle vente til 2012 hvor der både er OL og EM, synes han ikke var sjovt, hæ hæ..

Tilbage i 2007 lå jeg med veer da DK i Parken tog imod Sverige og hvor ham der tilskueren løb ind på banen. Da dommeren stoppede kampen, rejste jeg mig og ringede til fødegangen, nu havde jeg tid - det havde drengen så bare ikke, kom først næste dag, mindre detalje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.