Danmark-Holland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

line melias mor

herhjemme skal vi se kampen og manden er helt oppe at kører han har spillet på den og får pengene 7 gange igen hvis danmark vinder. så det må nok sige vi er underdogs men vi tæver dem sgu go go go danmark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Anne85

MEL10 skriver:

Hehe, det med veerne, minder mig om at jeg sidste år havde termin, mens der var LE MANS, og jeg fik også af vide at endten skulle jeg føde før eller efter LE MANS. Hvis jeg fik veer midt i LE MANS, så måtte jeg cykle til fødegangen
(Heldigvis fødte jeg 3 uger før )

Det er bare ik nemt... for først var det le mans, så vm og er det så ik os noget med at tour de france og tennis starter inden længe (jeg ser IKKE sport i flimmeren)... og her har jeg også fået at vide at det ville være uklogt at få veer

Anmeld

14. juni 2010

Sees

Sulajma skriver:

Jeg kan ikke se idéen i at sidde alene og se en fodboldkamp, når man normalt ikke er fodboldfanatiker.

Nu skal jeg på job lige om lidt, men hvis jeg havde haft tid, skulle jeg helt sikkert til ..

.. Danmarks største fodboldfest på Store Torv i Århus med alle vennerne!

Jeg er ikke fodboldfanatiker - LIGE UDOVER NÅR DET GÆLDER LANDSHOLDET!!!!

Ja, jeg skal sidde og se det hjemme, alene (næsten - Med manden i røret) det er sørme trist for mig, men ses det skal det sgu!

God tur til Store Torv, der er mange mennesker derinde idag.

Anmeld

14. juni 2010

Sees

Rosa skriver:

JAAAAAA VI SKAL!!!!!!!! VI ER RØØØØØØDE - VI ER HVIIIIIDEEEEE!!!!

Anmeld

14. juni 2010

Sees

VIPpigen skriver:

Jeg skal sq også se fodbold... Altså kan ikke lade vær. Her er det kæresten der hader fodbold, så vi har en lille aftale om at når der er fodbold, så skal han passe den lille, når den kommer... Og så kan han få lov til at se sit formel 1, og le mans, og hvad han ellers følger med i... Bare jeg må se min fodbold. Og så ved kæresten også han kommer lige efter Jesper Grønkjær... Her er han bare min mand...  PUUUHHHH......

Åh ja, Jesper Grønkjær er bare slet ikke værst
Men jeg er nu mere til Nicklas Bendtner og Jon Dahl.
Jon Dahl er bare så rar, og nede på jorden - Og Nicklas Bendtner .. Hm, jeg tror ikke jeg kan sætte ord på det - Måske er det hans baby-face-smile der gør det

Anmeld

14. juni 2010

Sees

VIPpigen skriver:

Jeg skal sq også se fodbold... Altså kan ikke lade vær. Her er det kæresten der hader fodbold, så vi har en lille aftale om at når der er fodbold, så skal han passe den lille, når den kommer... Og så kan han få lov til at se sit formel 1, og le mans, og hvad han ellers følger med i... Bare jeg må se min fodbold. Og så ved kæresten også han kommer lige efter Jesper Grønkjær... Her er han bare min mand...  PUUUHHHH......

Jon Dahl er bare så rar, og nede på jorden - Og Nicklas Bendtner .. Hm, jeg tror ikke jeg kan sætte ord på det - Måske er det hans baby-face-smile der gør det

Anmeld

14. juni 2010

Karo

Niks.

Jeg sidder også klistret til skærmen

Anmeld

14. juni 2010

VIPpigen

MEL10 skriver:

Uhh, Altså de andre kan også gå an, men her er drømmemanden nu Grønkjær... Har han faktisk altid været... For et par år tilbage var jeg i parken og se kamp, tror det var mod Tyrkiet hvor han blev udvist, og mens alle andre råbte Buuuh... og skandaledommer lykkes det mig lige at ramme en pause hvor jeg bare råber ud over hele stadion.... DIN NAR...... DU HAR LIGE SMIDT MIN MAND UD...... Blev slet ikke flov over der stod såååå mange mennesker og kiggede på mig...

Anmeld

14. juni 2010

DK

Øhhh fodbold? Vi tændte for fjerneren i lørdags og så at det var Fifa World cup og ikke VM og undrede os ret meget over at de viste andet fodbold end VM lige i øjeblikket. Der gik lidt tid før vi fattede at det nok var det samme, he he... Så det er sådan cirka det niveau af interesse og ekspertise der bliver lagt i fodbold herhjemme. Måske hvis de når finalen skal vi se det. Ellers er vi på alle måder SÅ ligeglade. Men sådan er det nu med alt sport. Det fænger bare ikke rigtigt herhjemme!

Anmeld

14. juni 2010

twinboys

Go Danmark go Danmark

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.