Runa i bad ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Vial

dorthemus skriver:

He he...ja øvelse gør åbenbart mester  Nu har hun lige trompeteret og ligger og vrider sig så nu er det vist kun et spørgsmål om tid før ubehaget i bleen vækker hende

Hmmm.. mon det er som at tisse i bukserne. Først er det dejligt varmt og så bliver det bare koldt og klamt..

Du må se at få fjernet den bøf i baglommen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Hmmm.. mon det er som at tisse i bukserne. Først er det dejligt varmt og så bliver det bare koldt og klamt..

Du må se at få fjernet den bøf i baglommen.

...eller også har hun vænnet sig til det for nu ligger hun stille

Anmeld

13. juni 2010

Vial

dorthemus skriver:

...eller også har hun vænnet sig til det for nu ligger hun stille

Hmmm.. måske rumpen holder den dejlig varm.. Nej, nu vil jeg altså ikke filosofere mere over den fyldte ble..haha.

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Hmmm.. måske rumpen holder den dejlig varm.. Nej, nu vil jeg altså ikke filosofere mere over den fyldte ble..haha.

Ja hver sin lyst, Karina

Anmeld

14. juni 2010

Mama3

nårrrr hvor er hun bare lækker endnu en gang tillykke med hende

Anmeld

14. juni 2010

Tullebobs

Hun er så nuttet, den lille truttepige...

William var også overultraskeptisk de første par gange i badekarret, men nu er det et hit. Han kræver dog stadig at få lagt en våd vaskelkud over armene, ellers basker han ud med armene i vildskab (mororefleksen fuldt intakt her ved 10 uger), SOM OM jeg ville tabe ham - lille prut. Han sidder noglegange i sin badestol og den er altså god - nu hvor han er mere tryg ved badesituationen, for så har jeg hænderne fri til leg.

Knus fra Trine

Anmeld

14. juni 2010

B&J

åhh et dejligt billede

Anmeld

14. juni 2010

dorthemus

filuccasmor skriver:

nårrrr hvor er hun bare lækker endnu en gang tillykke med hende

Tak skal du have

Anmeld

14. juni 2010

dorthemus

Tullebobs skriver:

Hun er så nuttet, den lille truttepige...

William var også overultraskeptisk de første par gange i badekarret, men nu er det et hit. Han kræver dog stadig at få lagt en våd vaskelkud over armene, ellers basker han ud med armene i vildskab (mororefleksen fuldt intakt her ved 10 uger), SOM OM jeg ville tabe ham - lille prut. Han sidder noglegange i sin badestol og den er altså god - nu hvor han er mere tryg ved badesituationen, for så har jeg hænderne fri til leg.

Knus fra Trine

He he ja Runa hev også godt fat i armflæsket på mig for at jeg ikke skulle tabe hende...som om, ja  Glæder mig til at prøve igen.

Den der stol må vi snart anskaffe os..den lyder smart

Anmeld

14. juni 2010

dorthemus

B&J skriver:

åhh et dejligt billede

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.