Runa i bad ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

ja, hun ser godt nok skeptisk ud men åh så fin! og navlen er jo helt flot!!

Tak  Ja det er faktisk gået stærkt med helingen af navlen..hun smed den allerede på femtedagen på barselsgangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

oo

dorthemus skriver:

Tak  Ja det er faktisk gået stærkt med helingen af navlen..hun smed den allerede på femtedagen på barselsgangen

wow hvor vildt. ikke at jeg overhovedet har noget begreb om hvornår de smider den, jeg kan bare huske at jeg syntes den var enormt ækel med mine 3 yngre søskende. især når den faldt af

jeg har tænkt og tænkt over Runa siden de første billeder og med de her billeder slog det mig pludselig hvad det var ved hende der er så enormt dragende (ja altså, du ville nok sige DET HELE ). men hun har sådan et blik der ser ud som om hun er 1000 år gammel...eller...har direkte adgang til visdommens kilde eller noget. jeg håber du forstår - jeg synes hun er ualmindelig dejlig af et lille menneske at være, og de øjne der går bare lige ind og kigger i ens sjæl - selv via billede!

Anmeld

13. juni 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Jeg må lige dele de her billeder af Runa i bad med jer

Først var hun lidt skeptisk, men så nød hun det

For dælen hvor er hun dog smuk!!!!

Anmeld

13. juni 2010

Lone Jakobsen

hvor er hun dejlig. og sødt med det skeptiske blik på første billede

Anmeld

13. juni 2010

XXSS

Lækre billeder og lækker baby

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

wow hvor vildt. ikke at jeg overhovedet har noget begreb om hvornår de smider den, jeg kan bare huske at jeg syntes den var enormt ækel med mine 3 yngre søskende. især når den faldt af

jeg har tænkt og tænkt over Runa siden de første billeder og med de her billeder slog det mig pludselig hvad det var ved hende der er så enormt dragende (ja altså, du ville nok sige DET HELE ). men hun har sådan et blik der ser ud som om hun er 1000 år gammel...eller...har direkte adgang til visdommens kilde eller noget. jeg håber du forstår - jeg synes hun er ualmindelig dejlig af et lille menneske at være, og de øjne der går bare lige ind og kigger i ens sjæl - selv via billede!

Ihh Trine altså! Jeg bliver enormt rørt over dine ord  Jeg føler også selv, at hun kan se lige igennem mig og at hun er en klog lille dame. Hun er ren lykke og jeg føler mig så taknemmelig over at hun er min datter...hun er ALT hvad jeg har ønsket mig i så mange år.

GLÆD JER! Det er så stort og berigende at få et barn, Trine

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

For dælen hvor er hun dog smuk!!!!

Tusind tak

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

nutche skriver:

hvor er hun dejlig. og sødt med det skeptiske blik på første billede

Tak  Sådan ser hun faktisk tit ud...hun har det der gennemborende blik jeg er vildt fascineret af. Gad vide hvad der foregår inde i hendes hoved

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Tanja78 skriver:

Lækre billeder og lækker baby

Tak

Anmeld

13. juni 2010

Lone Jakobsen

dorthemus skriver:

Tak  Sådan ser hun faktisk tit ud...hun har det der gennemborende blik jeg er vildt fascineret af. Gad vide hvad der foregår inde i hendes hoved

sådan havde min ældste søn det også, og så ku han noget helt specielt...han ku udse sig en person, holde øje med vedkomne længe, og når han/hun så var tilpas tæt på, så kom der et stort "heiii" (det på trods af at han var meget tilbageholdende, og ikke ønskede kontakt med fremmede)

han var vel godt et år på det tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.