Runa i bad ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Soap

Hvor er hun da bare en lækkermåsen  Yndig lille dame 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det der badehalløj er bare SÅ hyggeligt, vi nyder det også helt vildt hver aften!

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

nutche skriver:

sådan havde min ældste søn det også, og så ku han noget helt specielt...han ku udse sig en person, holde øje med vedkomne længe, og når han/hun så var tilpas tæt på, så kom der et stort "heiii" (det på trods af at han var meget tilbageholdende, og ikke ønskede kontakt med fremmede)

han var vel godt et år på det tidspunkt.

Hvor sjovt  Glæder mig så meget til alle de oplevelser der kommer med Runa..synes allerede hun har så meget personlighed

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Astasmor skriver:

hvor er hun da bare sød som hun ligger og plasker rundt der.

min datter var også rigtig skeptisk i starten da hun skulle bades og i dag elsker hun vand (hun bliver 1 år om 13 dage)

Tak Jeg er også sikker på, at hun bliver mere og mere glad for det. Det er også bare vildt hyggeligt for moren 

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Det der badehalløj er bare SÅ hyggeligt, vi nyder det også helt vildt hver aften!

Ja det kan jeg tænke mig...det er måske meget smart at gøre det om aftenen så de blir dejligt afslappede  

Anmeld

13. juni 2010

NinaNymannMadsen

dorthemus skriver:

Tak Jeg er også sikker på, at hun bliver mere og mere glad for det. Det er også bare vildt hyggeligt for moren 

ja det er rigtig hyggeligt at ha de små i bad.

glæd dig til hun bliver gammel nok til at sidde selv i badet så det lige før man næsten selv kunne springe i med dem fordi man bliver lige så våd som de er for de plasker sådan da... hiih. det er bare skønt og dejligt og se hvor meget de elsker vandet

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Soap skriver:

Hvor er hun da bare en lækkermåsen  Yndig lille dame 

Tak..det rører mit følsomme moderhjerte

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Astasmor skriver:

ja det er rigtig hyggeligt at ha de små i bad.

glæd dig til hun bliver gammel nok til at sidde selv i badet så det lige før man næsten selv kunne springe i med dem fordi man bliver lige så våd som de er for de plasker sådan da... hiih. det er bare skønt og dejligt og se hvor meget de elsker vandet

Ihh ja, ville også bare sådan ønske at der var badekar i lejligheden

Anmeld

13. juni 2010

NinaNymannMadsen

dorthemus skriver:

Ihh ja, ville også bare sådan ønske at der var badekar i lejligheden

årh ja det kunne man virkelig godt bruge med sådan en bette en. også bare for hyggens skyld.

men så må man jo bare vente til barnet er gammel nok til at komme med i brusebad i stedet for det kan man også hygge sig med, har dog ikk prøvet det endnu med asta maria da hun ikke kan lide bruser.

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

er VILD med hendes mave. hehehe. Vi er ude for det samme herhjemme - først så laver de rynker i panden, men når de så er nede i vandet - så begynder benene at kører og smilene kommer frem

(hvor er hun iøvrigt skøøøn)

Tak  Ja lille rund mave og lange tynde modelben  Hun spiser også godt..er spændt på hvor meget hun nu vejer når SP kommer på besøg på torsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.