Runa i bad ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

dorthemus

Astasmor skriver:

årh ja det kunne man virkelig godt bruge med sådan en bette en. også bare for hyggens skyld.

men så må man jo bare vente til barnet er gammel nok til at komme med i brusebad i stedet for det kan man også hygge sig med, har dog ikk prøvet det endnu med asta maria da hun ikke kan lide bruser.

Nej det kan jeg forestille mig godt kan være lidt skræmmende med vand der vælter ned i hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Lone Jakobsen

dorthemus skriver:

Hvor sjovt  Glæder mig så meget til alle de oplevelser der kommer med Runa..synes allerede hun har så meget personlighed

jamen det er også bare noget af det mest fantastiske

Anmeld

13. juni 2010

NinaNymannMadsen

dorthemus skriver:

Nej det kan jeg forestille mig godt kan være lidt skræmmende med vand der vælter ned i hovedet

ja det tror jeg også bestemt det er... men så det godt man kan hygge med babybadekaret jo.

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skøøønt  

Kan godt se hun først er liiiiiiidt skeptisk

Anmeld

13. juni 2010

Vial

Skønne billeder af en skøn babypige. Det er det man kalder snapshots. De burde faktisk op at hænge et sted. Synes de er helt vidunderlige..

Ind på fjæsen med dem også (synes jeg).

Tak for en hyggelig eftermiddag. Dejligt ned noget kage.. nooot! Det må være slankekager!!

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Skønne billeder af en skøn babypige. Det er det man kalder snapshots. De burde faktisk op at hænge et sted. Synes de er helt vidunderlige..

Ind på fjæsen med dem også (synes jeg).

Tak for en hyggelig eftermiddag. Dejligt ned noget kage.. nooot! Det må være slankekager!!

Ja jeg er også dybt betaget af dem  Ja det var super hyggeligt idag. Efter du gik startede skyttegravskrigen mellem mor og datter ang. søvn...1-0 til Runa i første omgang, men mor kom stærkt igen og ved hjælp af et tarveligt ammetrick gik hun kold...kl. 20.30!!! Dog ikke uden skrig og skrål

Anmeld

13. juni 2010

3xM

sikke en lækker haps..skøøøne pige

Anmeld

13. juni 2010

Vial

dorthemus skriver:

Ja jeg er også dybt betaget af dem  Ja det var super hyggeligt idag. Efter du gik startede skyttegravskrigen mellem mor og datter ang. søvn...1-0 til Runa i første omgang, men mor kom stærkt igen og ved hjælp af et tarveligt ammetrick gik hun kold...kl. 20.30!!! Dog ikke uden skrig og skrål

Godt kæmpet Dorthe!  Du bliver sejere og sejere til det. Øvelse gør mester. Du bliver jo min coach om et par mdr

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

mariaogmarcus skriver:

sikke en lækker haps..skøøøne pige

Tak

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Godt kæmpet Dorthe!  Du bliver sejere og sejere til det. Øvelse gør mester. Du bliver jo min coach om et par mdr

He he...ja øvelse gør åbenbart mester  Nu har hun lige trompeteret og ligger og vrider sig så nu er det vist kun et spørgsmål om tid før ubehaget i bleen vækker hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.