jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

min telefon løb selvfølgelig tør for strøm lige da jeg skulle til at tage billeder, så jeg nåede hun at få ét billede

Hmm.. Nå, men her er udsigten fra VORES nye soveværelse og så lige taget så man kan fornemme gulv til loft vinduerne!

Så opdagede hun lige billedet. Fedt fedt fedt fedt fedt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

oooooooooooooooog så opdagede jeg lige at du flytter til sjælland... weeehuuu.. fedt at sidde som dum blondine og ikke undre sig over at du skriver øresund. ha ha ha

må man ikke gerne undskylde sig med ammehjerne også? Vi lyshårede, ammende kvinder er jo HÅRDT ramt hahaha

Men jæææps, vi skal sørme tilbage til 2900-området (2990)

Anmeld

14. juni 2010

Moderator

Alexis skriver:

Så opdagede hun lige billedet. Fedt fedt fedt fedt fedt!!!

det var også snyd sådan at smide det ind midt i det hele Satser på der kommer MANGE billeder når vi flytter ind..

Bonus: Jeg har fået lov til at få ny sofa fordi dem vi har nu ikke passer ind det bliver jo bedre og bedre!!

Anmeld

14. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

det var også snyd sådan at smide det ind midt i det hele Satser på der kommer MANGE billeder når vi flytter ind..

Bonus: Jeg har fået lov til at få ny sofa fordi dem vi har nu ikke passer ind det bliver jo bedre og bedre!!

Haha hvor dejligt for dig!!! Det er da bare den bedste tid

Jahh billedspam, og så kommer du til Sjl. Jubiii jubiii jubiii. Det kan en Kbhér som mig rigtig godt lide

Anmeld

14. juni 2010

siw84

weee hun kommer til sjælland hvor er det bare skønt for jer snuske.. er såå glad på jeres vegne.. super fedt og ser super lækkert ud.. glæder mig til max billedspam og det bliver da super skønt for mormor at i kommer så tæt på ihhh er bare så glad for i har fundet drømmehuset og i kommer så tæt på

knusser

Anmeld

14. juni 2010

HelleBelle

Caroline86 skriver:

Vi har fået et sted at bo!!!

pr. 1/7 har vi det lækreste lille rækkehus i 2 plan, 2 år gammelt og med udsigt over et lækkert stort grønt område og en sø og over selveste Øresund -WAUW WAUW!!!

Der var hård kamp om huset (som blev sat til leje i formiddags), men vi VANDT!!! YAY... det ligger 10 min fra mine forældre, det lækreste område, tæt på indkøb og tæt på institutioner

Det virker helt uvirkelig at vi skulle finde så perfekt et hus!!!

YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!

SKØNT FOR JER tillykke!!

Anmeld

14. juni 2010

MinWilliam

Stort tillykke

Det skal helt sikkert nok blive godt..

Anmeld

14. juni 2010

MaleneG

Caroline86 skriver:

Vi har fået et sted at bo!!!

pr. 1/7 har vi det lækreste lille rækkehus i 2 plan, 2 år gammelt og med udsigt over et lækkert stort grønt område og en sø og over selveste Øresund -WAUW WAUW!!!

Der var hård kamp om huset (som blev sat til leje i formiddags), men vi VANDT!!! YAY... det ligger 10 min fra mine forældre, det lækreste område, tæt på indkøb og tæt på institutioner

Det virker helt uvirkelig at vi skulle finde så perfekt et hus!!!

YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!

jubii så kommer du til sjælland

Anmeld

14. juni 2010

Moderator

MaleneG skriver:

jubii så kommer du til sjælland

jaaaahhh

Anmeld

14. juni 2010

Mira0911

Kanon herligt for jer... Tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.