jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

LotteN

ej hvor dejlig for jer..

og hvor lyder det bare som det perfekte sted. glæder mit til at se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

du er jo velkommen til at komme og hjælpe mig med at kigge ud af dem

MEGET gerne

Anmeld

13. juni 2010

3xM

jubiiii sådan en glæde er bare den fedeste følelse - tillykke

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

ja, jeg glæder mig også helt vildt til vi skal putte os den første nat!!!!!!

Og så er der samme type vinduer på Laura værelse (som hun ikke kan falde ud af! ) og en bred vindueskarm som jeg forestiller mig der skal være en "sofa" med hynder og masser af puder hvor man RIGTIG kan hygge sig! IHH jeg tror vi får det godt i det hus!

Ja det blir hun glad for...jeg har ogsåsådan et vindue med puder i  Jeg prøvede at uploade et billede så du ku se det men det ville ikke som jeg ville

Rigtig mange gange tillykke med huset

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Ja det blir hun glad for...jeg har ogsåsådan et vindue med puder i  Jeg prøvede at uploade et billede så du ku se det men det ville ikke som jeg ville

Rigtig mange gange tillykke med huset

Altså Dorthe... dig og det it hæhæ!

Men tusind tak.. der skal nok komme bigtime billedspam når vi flytter ind

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

Altså Dorthe... dig og det it hæhæ!

Men tusind tak.. der skal nok komme bigtime billedspam når vi flytter ind

Tihi

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

Vi har fået et sted at bo!!!

pr. 1/7 har vi det lækreste lille rækkehus i 2 plan, 2 år gammelt og med udsigt over et lækkert stort grønt område og en sø og over selveste Øresund -WAUW WAUW!!!

Der var hård kamp om huset (som blev sat til leje i formiddags), men vi VANDT!!! YAY... det ligger 10 min fra mine forældre, det lækreste område, tæt på indkøb og tæt på institutioner

Det virker helt uvirkelig at vi skulle finde så perfekt et hus!!!

YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYD!!!!! jeg vil også ha' rækkehus. hehe. en million mange gange tillykke med hytten, søde. Dejligt for jer  så fortjent.

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYD!!!!! jeg vil også ha' rækkehus. hehe. en million mange gange tillykke med hytten, søde. Dejligt for jer  så fortjent.

Jamen skal da nok sige til hvis der bliver noget ledigt

men tak! Jeg tror virkelig vi bliver glade for det!

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

Vi har fået et sted at bo!!!

pr. 1/7 har vi det lækreste lille rækkehus i 2 plan, 2 år gammelt og med udsigt over et lækkert stort grønt område og en sø og over selveste Øresund -WAUW WAUW!!!

Der var hård kamp om huset (som blev sat til leje i formiddags), men vi VANDT!!! YAY... det ligger 10 min fra mine forældre, det lækreste område, tæt på indkøb og tæt på institutioner

Det virker helt uvirkelig at vi skulle finde så perfekt et hus!!!

YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!

oooooooooooooooog så opdagede jeg lige at du flytter til sjælland... weeehuuu.. fedt at sidde som dum blondine og ikke undre sig over at du skriver øresund. ha ha ha

Anmeld

14. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ej hvor vidunderligt søde Så er der liiiige stedet hvor lillepigen kan vokse op i rigtig skønne omgivelser.

Hvor er jeg glad for, at det bare kører. Tillykke med det, og så vil jeg  glæder mig til at se lidt billeder af jeres nye hjem

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.