jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

der er 2 store værelser ovenpå, så det er lige som vi ville have det! Og så et stort åbent køkken i forbindelse med spisestue og stue nedenunder... og så er der faktisk også en hems på 2. sal hvor der også er plads til opbevaring og gæstetoilet i stueplan og badeværelse med vaskesøjle på 1. sal...

ARHMEN det er så lækkert

Total perfekt! Glæder mig MEGET til at komme og besøge jer

Er sikre på i bliver total glade for det. Er super dejligt i har begge værelser ovenpå, så Laura er lige inde ved siden af (når hun skal sove i eget værelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

AnneBJ

Ih hvor dejligt for Jer, stort tillykke med det!!

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

min telefon løb selvfølgelig tør for strøm lige da jeg skulle til at tage billeder, så jeg nåede hun at få ét billede

Hmm.. Nå, men her er udsigten fra VORES nye soveværelse og så lige taget så man kan fornemme gulv til loft vinduerne!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

min telefon løb selvfølgelig tør for strøm lige da jeg skulle til at tage billeder, så jeg nåede hun at få ét billede

Hmm.. Nå, men her er udsigten fra VORES nye soveværelse og så lige taget så man kan fornemme gulv til loft vinduerne!

Uh sygt nice - sikke en udsigt og de store vinduer der.. Kædt hvor lækkert - man blir jo sleeet ikke misundlig hehe

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Uh sygt nice - sikke en udsigt og de store vinduer der.. Kædt hvor lækkert - man blir jo sleeet ikke misundlig hehe

du er jo velkommen til at komme og hjælpe mig med at kigge ud af dem

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

Vi har fået et sted at bo!!!

pr. 1/7 har vi det lækreste lille rækkehus i 2 plan, 2 år gammelt og med udsigt over et lækkert stort grønt område og en sø og over selveste Øresund -WAUW WAUW!!!

Der var hård kamp om huset (som blev sat til leje i formiddags), men vi VANDT!!! YAY... det ligger 10 min fra mine forældre, det lækreste område, tæt på indkøb og tæt på institutioner

Det virker helt uvirkelig at vi skulle finde så perfekt et hus!!!

YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kæmpe tillykke...det lyder bare skønt

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

Nøjjj hvor lækkert  Er sikker på, at man sover fantastisk der.

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

Jamen, det er jo fantastisk!! Tillykke...!!

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Nøjjj hvor lækkert  Er sikker på, at man sover fantastisk der.

ja, jeg glæder mig også helt vildt til vi skal putte os den første nat!!!!!!

Og så er der samme type vinduer på Laura værelse (som hun ikke kan falde ud af! ) og en bred vindueskarm som jeg forestiller mig der skal være en "sofa" med hynder og masser af puder hvor man RIGTIG kan hygge sig! IHH jeg tror vi får det godt i det hus!

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

Zafir skriver:

Jamen, det er jo fantastisk!! Tillykke...!!

taaaark!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.